Skip to main content

Hallo,

ik wilde graag een bug rapporteren aan de kpn website developers, en ik kon geen beter kanaal vinden dat via dit forum. Het probleem is dat het niet lukt om op de verwachte manier mijn geboortedatum in te vullen. In het specifiek, begon ik op https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet/, vulde mijn adres in en klikte op doorgaan. Ik kwam in de winkelmand → Verder → Jouw gegevens. Daar vulde ik mijn gegevens in waaronder geboortedatum in, 02-07-19XX  en klikte op “Doorgaan naar jouw overzicht”. Daar was ik geconfronteerd met 01-07-19XX. Ik klik op het wijzig-icoontje en vul nogmaals “02-07-19XX” in (voor de duidelijkheid waren XX getallen, maar die hou ik prive). Ik klik op opslaan maar in het overzicht staat nogmaals 01-07-19XX. Ik heb hier een filmpje van. Verdere information: Het is in Chrome. Ik ben niet in Nederland, heel misschien heeft het te maken met mijn locale tijdzone.

 

Ik kan me zo voorstellen dat dit velen onopgemerkt gaat en in foute geboortedatum registratie eindigt. Ik weet niet hoeveel consequenties dat heeft, maar in ieder geval, wat ik probeer te bereiken, is dat de web developers hiernaar kijken en het oplossen.

 

Bedankt, Jeroen

Hallo @JBLB ,

Heb je wel getabd na het vullen van jouw geboortedatum? 

 


> Heb je wel getabd na het vullen van jouw geboortedatum?

 

Ja. De eerste keer zeker, aangezien er meer velden zijn om in te vullen.


Staat jouw datumnotatie soms op de notatie van het land waar je bent…..


Nee, staat gewoon op dd-MMM-yy in de Windows instellingen


Hoi @JBLB, welkom! Dit lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Ik heb zelf niet de gelegenheid hier om dit te testen, dus ik durf niet te zeggen of dit een algemeen iets is. Maar ik heb dit doorgezet naar de ontwikkelaars!