Skip to main content

Goedemiddag, ik ben buiten mijn contract periode en zie allerlei interessante aanbiedingen voorbij komen, terwijl ik als vaste klant juist bericht krijg dat ik meer moet gaan betalen.

Willen jullie nu eerst dat opzeg? of is er een mogelijkheid om als (nu nog wel) trouwe klant ook van deze aanbiedingen te profiteren?

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

of is er een mogelijkheid om als (nu nog wel) trouwe klant ook van deze aanbiedingen te profiteren?

Van “deze” aanbiedingen profiteren kan niet, aanbiedingen die door KPN aan klanten worden gedaan zijn altijd gericht aan die klanten die deze ontvangen. Anderen klanten kunnen daar geen gebruik van maken hoe graag KPN Klantenservice, Webcare etc. dit ook zouden willen, het kan gewoonweg niet.

Wat je wel zou kunnen doen is bellen met 0800-0402 en inspreken dat je wilt opzeggen, je wordt dan doorverbonden met een medewerker van afd. opzeggingen (klantbehoud/retentie) en die kunnen je mogelijk een aanbod doen. Niet geschoten is altijd mis!

Hou er alleen rekening mee dat je niet het zelfde aanbod krijgt zoals sommige klanten hier op het forum vermelden.


Ik kreeg idd een vriendelijke dame aan de telefoon die mij voorstelde van KPN-abonnement te switchen, waardoor ik ook een leuke welkomstkorting kreeg. Goed geregeld!