Skip to main content

Geachte Heer, Mevr,

Op laatste nota  d.d.  dec 2022 van 06******** geen vermelding van buitenland bundel buiten Europa ( Zuid Afrika). Wel overeenkomst aangegaan voor buitenland bundel. Gaarne uitleg.

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy

@Hugo2  dringend verzoek om hier geen privegegevens waaronder telefoonnummers te vermelden. Dit is een openbaar forum voor en door klanten van KPN. U kunt binnen een uur na publicatie de tekst nog wijzigen. Uitleg over uw factuur moet u aan KPN vragen: 0800-0402


Goedemiddag @Hugo2!

Ik begrijp dat er uitleg gewenst is. Op dit moment zie ik op het mobiele nummer geen buitenlandbundel geactiveerd staan. 

Wanneer en welke deze bundel is er precies geactiveerd? Is er ook een bevestiging ontvangen van het activeren van de bundel?

Ik lees het graag even!


Geachte Heer, Mevrouw,

Op 5 november heb ik voordeel bundel buiten Europa aangevraagd en is bevestigd. Op nota van 5 december 2022 staat het benoemd. 

Mijn vraag is loopt deze overeenkomst maandelijks door of moet er opnieuw per maand worden aangevraagd.

Gaarne Uw advies.

Hoogachtend H.W.Verhoeff ********


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Haal je telefoonnummer weg uit jouw vorige bericht, het is hier een publiek forum.

Zo'n voordeelbundel is eenmalig en wordt in principe verrekend op de eerste factuur na aanschaf. Het kan zijn dat de administratieve verwerking van die aanschaf net na het opstellen van die factuur is geweest en dan zal de verrekening één factuur later plastsvinden.


Mijn vraag is loopt deze overeenkomst maandelijks door of moet er opnieuw per maand worden aangevraagd.

De internationale bundel is 31 dagen geldig vanaf het moment dat je 'm bestelt en vervalt niet aan het eind van de kalendermaand. Is het tegoed op of de 31 dagen voorbij, dan kan er een nieuwe bundel besteld worden.