Skip to main content

Hallo, mij is hetzelfde overkomen.
Heb een buitenlandbundel voor mijn zoon gekocht, dacht ik. Maar kwam op mijn abonnement.
Hij heeft vanuit Albanië zelf de buitenlandbundel aangezet.

Kan ik de bundel vergoed krijgen die ik op mijn abonnement aangezet heb, maar niet gebruikt ?

 

Admin: afgesplitst

Hoi @RogerJ, welkom bij ons op het forum. Je kunt inderdaad alleen bundels aanvragen voor je eigen abonnement, als je het voor een ander probeert te activeren wordt het op je eigen abonnement toegevoegd.

Als jij in Nederland bent kan je de buitenlandbundel ook niet gebruiken, dan kunnen we de kosten daarvan vergoeden. Kan je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, jouw 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Alles ingevuld,

Bij voorbaat dank 


Merci @RogerJ, ik zie dat beide nummers onder hetzelfde klantnummer staan. Daardoor zag ik ook meteen dat de bundel bij het andere nummer gebruikt wordt en bij jouw nummer niet. Ik heb een eenmalige vergoeding van het aankoopbedrag van deze bundel klaargezet voor je volgende factuur. Het wordt daarop in mindering gevracht.


Top