Skip to main content

Ik heb een bundel van 3000MB (€16.00) aangeschaft omdat ik naar België op vakantie ging. Bundel werkte niet in België. Ik ben inmiddels terug in NL en de bundel werkt ook niet hier. Ik heb de bundel dus niet gebruikt, graag restitutie terug, bundel was alleen bedoeld voor de vakantie. In NL heb ik de bundel niet nodig. Kan  iemand mij hiermee helpen?

Hallo @Alana ,

Die bundel werkt gewoon in Nederland en ver daarbuiten:   

 

3 GB Bundel

  • 3 GB bundel
  • Stopt automatisch na 31 dagen
  • Geldig in NL, de hele EU, Andorra en Zwitserland

Dus profiteer er nu van nu het nog kan. (31 dagen geldig.) KPN gaat daarvoor geen restitutie geven. 

 


Hallo Noordzee,

Vandaag ging ik naar buiten zette mijn gegevens aan om internet van de bundel te kunnen gebruiken, maar ik kreeg altijd "u bent offline"  geen internet dus.

In de kpn app staat aangegeven dat ik een bundel heb en dat ik 0% heb gebruikt ook dat ik nog 24 dagen heb om te gebruiken, maar elke keer als ik probeer krijg ik geen verbinding.

 


Hallo @Alana ,

Weet je wel zeker dat je de instelling “Mobiel Netwerk” hebt aangezet in jouw telefoon? 
 

Want dat is noodzakelijk voor het gebruiken van  mobiel internet. Gelukkig heb je nog 24 dagen over om gebruik te kunnen maken van de bundel. 


Beste @Alana, welkom! Wat voor telefoon heb jij? En heb je inderdaad het mobiele internet wel aan staan op jouw toestel? Via onze website kan je per type toestel nakijken wat de juiste instellingen moeten zijn. Mocht het nog niet werken, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Dan kijk ik met je mee.


Dag Marcia,

Bedankt voor je reactie.

Zaterdag dacht ik dat het opgelost was. Ik heb een Samsung Galaxy A6 dual SIM.

Er stond de verkeerde SIM kaart bij de mobile gegevens aangemeld en ik had het niet door. Het leek te werken toen ik het had aangepast. Maar gisteren heb ik weer geprobeerd en het deed het niet meer. Zou mijn 06 nummer zichtbaar zijn voor iedereen in het forumprofiel als ik dit aanvul?

Graag hoor ik het,

Alvast bedankt


Als je het invult in een vakje waar ‘privé’ staat, dan is het alleen inzichtelijk voor KPN en jou.


Dag Marcia,

Ik heb net gegevens ingevuld.

Ik probeer regelmatig de gegevens aan te zetten, soms werkt wel maar voor kort en soms helemaal niet. Ik weet niet precies wat fout gaat.

Ik zou heel erg blij zijn als je mij kan helpen.

Graag hoor ik het.

Alvast bedankt.


Bedankt! Ik zie dat de bundel inderdaad nog steeds actief is en dat je er ook wat gebruik van gemaakt hebt. maar je hebt nog ruim 2900 MB over. Als jij je mobiele gegevens aan hebt en vervolgens probeert te internetten, krijg je dan altijd de melding dat je offline bent? En is dit altijd op één locatie of is dat ook op meerdere plekken in Nederland zo? Kan het bijvoorbeeld zo zijn dat het bereik op jouw locatie niet in orde is? Dat kan je op onze dekkingskaart controleren. Heb jij ook de mogelijkheid om jouw simkaart eens in een ander toestel te plaatsen? Lukt het dan wel?


Dag Marcia,

Thuis werkt het niet, op mijn werk wel maar duurt het kort, als ik naar buiten ga, nadat ik ingeloggen heb krijg ik de melding dat ik offline ben en het lukt niet meer signaal te ontvangen.

Nee ik heb alleen een toestel en ik kan dus niet  de simkaart in ander toestel te plaatsen.

De link met de dekkingskaart heb ik gezien maar ik weet verder niet wat ik ermee kan doen, de zone waar ik won staat wel als 'gedekt' 

Bedankt voor je hulp, ik weet niet of nog een andere idee is.

 

 


Je adres lijkt inderdaad het probleem niet te zijn. Op je werk ben jij verbonden met de wifi, lijkt het wel. Welke Android variant heb jij op je toestel? Dat vind je op deze manier:

Waar vind ik mijn Android versie?

  • Ga naar alle apps in het menu

  • Open Instellingen

  • Ga naar Toestel-info

  • Scroll naar Android-versie

 

Vervolgens klik je hier op KPN toestelhulp en kies je voor Android 8, 9 of 10. Dan kies je voor: internet handmatig instellen. 

 

Wil je die stappen eens volgen en je toestel eens uit en weer aan zetten? Ik zou graag willen weten of het dan werkt.


Dis werkte dus niet optimaal, wat ik jammer vind. Als er te veel werk is om een bundel aan het werk te krijgen, moet men de gebruikers van tevoren dat laten weten. Of aan de telefoon toestel ligt of aan de locatie waar je bent? lijk me raar, zou dus niet zo maar een bundel voor iedereen in de app aangeboden worden.

Ik ben zeer teleurgesteld.