Skip to main content

Ce se întâmplă, nu am primit cadoul care a fost oferit odată cu comanda și au trecut cele 14 zile.

Poate cineva mă poate ajuta, pentru că nu înțeleg robotul din chat.

Graag in het Nederlands.  Gebruik hier bijvoorbeeld een digital translater.


Wat er aan de hand is, ik heb het cadeau dat bij de bestelling zat niet ontvangen en de 14 dagen zijn verstreken.

Misschien kan iemand mij helpen, want ik begrijp de chatbot niet.


U moet dan bellen met de KPN Klantenservice 0800 0402.  Zij kunnen u dan het telefoonnummer geven van het bedrijf dat dit voor Kpn regelt. Het bedijf heet Sidekix.


https://www.sidekix.nl/


Hallo @Fam. Velicu, leuk dat je voor KPN hebt gekozen! 💚

Jammer dat je jouw welkomstcadeau nog niet ontvangen hebt. Is jouw verbinding op dit moment actief? Het welkomstcadeau wordt door Sidekix verzonden zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Heb je de e-mail ontvangen en wacht je nog steeds op jouw cadeau? Dan kan je het beste contact met Sidekix opnemen. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar via het telefoonnummer 088 6237 006. Sidekix gaat over het leveren van de cadeaus en kan je daar meer over vertellen.

Is jouw abonnement al langer dan 2 weken actief en heb je nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0800 0402.