Skip to main content

Hallo. Sinds 2 maanden heb ik een abonnement bij KPN. Na de eerste maand wilde ik mijn mb’s upgraden. Hier zou ik €2 per maand extra voor moeten betalen. Helaas zag ik op mijn factuur dat er iets fout gaat. Ik zou €7,50 per maand korting krijgen op mijn abonnement omdat wij thuis KPN hebben. Nu is dit op mijn factuur niet te vinden. Hier staat dat ik €31,50 per maand betaal maar in de app staat de korting wel, hierdoor kom ik op €24 uit. Hoe zit dit nu precies? €7,50 per maand meer betalen opeens vind ik namelijk erg veel!

Hallo @Kailey228 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN


Bedankt voor je reactie! In de app staat het voordeel gewoon aan. Ook staat in de app wel het juiste bedrag bij kosten abonnement. Hoe kan ik dit het beste oplossen?


Klik op de link en vul het formulier toch maar in. De kans is aanwezig dat het inmiddels al geregeld is en dan zie je het op de volgende factuur. 
 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten

 


Zoals ik al aangaf staat overal de korting gewoon aan, behalve op mijn factuur. Wanneer ik jouw link gebruik staat er dat het verzoek niet in behandeling genomen kan worden omdat de korting al aan staat… Ik wacht mijn volgende factuur maar af en mocht het dan niet opgelost zijn zal ik even met KPN bellen..