Skip to main content

Goedemiddag,

Mijn Sim Only is verlengd. Ik heb de combivoordeel en de mobiel korting (5 euro totaal). Dit staat ook in mijn abonnement. Ik heb nu een abbo van 15 euro per maand. Ook zijn beide kortingen geactiveerd. Beide kortingen staan ook op mijn factuur. Echter is maar 2,50 afgegaan dus staat er op mijn factuur 17,50 in plaats van 15 euro. Zou de korting met de volgende maand verrekend kunnen worden?

Met vriendelijke groet,



 

Hoi @Korting1993, welkom hier. 

Afhankelijk van welk abonnement wordt de hoogte van de korting bepaald. Deze is geen onderdeel van jouw abonnement, deze staat dan ook niet op jouw contract. Het grootste mobiele abonnement krijgt 7,50 korting, de kleinste 2,50 korting. 

Welk mobiele abonnement heb je precies afgesloten?


Goedemiddag,

Bedankt voor de reactie.

Ik heb foto’s gestuurd als bijlage. Op de factuur is de combivoordeel wel verwerkt maar niet van het bedrag afgegaan. Ik heb inderdaad 2,50 korting op mobiel maar daar zit ook nog 2,50 korting combi-voordeel bij (zolang het abonnement loopt). Ik betaal in totaal 15 euro per maand. Dus nogmaals zou dit verrekend kunnen worden met de volgende maand?

Met vriendelijke groet,

 

 

 

 


Nu zie ik het inderdaad. Ik wil je vragen je aan te melden met jouw mobiel en thuis abonnement. Dan zal je ook de CombiVoordeel ontvangen. 


Het aanmelden lukt niet omdat mijn mobiel abonnement al gekoppeld is aan het thuisabonnement. 
De combivoordeel staat ook bij het kopje in mijn overzicht ‘mijn voordelen’. Dus hij is al gekoppeld. Hoe kan dit opgelost worden zodat ik alsnog de korting kan krijgen?
 

 


Dat is wel gek. Dan staat het wellicht al goed. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien inclusief alle mobiele nummers. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan duik ik er eens verder in.