Skip to main content

De situatie is als volgt ik heb vorig jaar een mobiel abonnement bij KPN afgesloten en daar betaal ik 20 euro per maand voor.

Nu ben ik sinds 2 maanden ook over op TV en internet en alles werkt prima. Tijdens het het afsluiten zegt men toe dat ik ook recht heb op 2,50 euro korting op mijn mobiel oftewel de 20 euro moet 17.50 worden. Daar heb ik vandaag voor de derde keer over gebeld en wat krijg ik vandaag te horen “U had al korting want dat abonnement was 22,50 en u kreeg al 2,50 euro en daarom betaalde u vanaf het begin 20 euro en die extra combinatie van 2,50 euro heeft u geen recht op. 
Als ik inlog staat er online zelfs dat ik 17,50 euro moet betalen maar ik blijf facturen ontvangen voor 20 euro en na diverse toezeggingen moet ik maar een klacht indienen…..

Kortom herhaaldelijk wordt de korting toegezegd en uiteindelijk heb ik pech maar krijg ik geen korting. Op de eigen site staat zelfs dat je extra korting krijg als je meerdere zaken afneemt…..
Tot 7,50 euro korting krijg je maar in werkelijkheid krijg je niks…

Goed geregeld ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze zogenaamde korting niet krijgen?

Hoi @mackpn 
Die extra korting krijg je op een entertainment pakket, niet op je telefoon, daar krijg je die 2,50 korting op.
Dus neem b.v. Viaplay af of Netflix of zoiets,  dan krijg je op één pakket korting.
Vooropgesteld dat je het Husselpakket hebt.
 


Hoi @mackpn 
Die extra korting krijg je op een entertainment pakket, niet op je telefoon, daar krijg je die 2,50 korting op.
Dus neem b.v. Viaplay af of Netflix of zoiets,  dan krijg je op één pakket korting.
 

nope dit is wat je hoort te krijgen zo staat het op de site. Jij verwijst naar de entertainmentkorting van 5 euro en ik heb het over de korting (bullet 1) icm een mobiel abonnement
 

  • Elke maand tot € 7,50 korting op je mobiele abonnement
  • € 5,- Entertainmentkorting, kies uit Netflix, Spotify, Viaplay, ESPN, Xbox Game Pass Ultimate, Disney+ óf Disney+ i.c.m. ESPN
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 6,99 /mnd bij TV Meer informatie

Het is dus niet of maar elke korting zou je moeten krijgen 


Hallo @mackpn , welk mobiel abonnement heb je? Is dat onbeperkt bellen/sms en 10GB data?

Is het mobiele abonnement geregistreerd op hetzelfde adres als het Internet + TV abonnement?
Dan heb je inderdaad recht op €2,50 Korting op Mobiel i.h.k.v. de Hussel voordelen.

Zijn de abonnementen aangemeld voor Hussel? Dat is nodig voor het combinatievoordeel.

Dat kan je controleren en zo nodig regelen via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 


Hallo @mackpn , welk mobiel abonnement heb je? Is dat onbeperkt bellen/sms en 10GB data?

Is het mobiele abonnement geregistreerd op hetzelfde adres als het Internet + TV abonnement?
Dan heb je inderdaad recht op €2,50 Korting op Mobiel i.h.k.v. de Hussel voordelen.

Zijn de abonnementen aangemeld voor Hussel? Dat is nodig voor het combinatievoordeel.

Dat kan je controleren en zo nodig regel

 

Ja dat is hem, alleen het aanmelden geeft een fout bij mij…

In mijn kpn staat onderstaande maar KPN factureert 20 euro ipv 17,50 

 

 


Wanneer heeft u de laatste factuur gekregen? En wat staat daar op? Aan het laatste plaatje te zien zou ik zeggen dat het nu goed staat.


Ja dat is hem, alleen het aanmelden geeft een fout bij mij…

Hoi @mackpn . daar zijn de laatste tijd helaas vaker problemen mee.
Zet jouw gegevens in jouw forumprofiel. Gebruik de velden met (Privé) erachter, die zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN. Dan kan een KPN moderator meekijken en zo nodig een achterliggende afdeling inschakelen.


Wanneer heeft u de laatste factuur gekregen? En wat staat daar op? Aan het laatste plaatje te zien zou ik zeggen dat het nu goed staat.

Ja het lijkt zo maar ze factureren ipv 17,50 euro 20 euro oftewel volgens de site betaal ik 17,50 euro maar ze schrijven er 20 van mijn rekening af


Ja dat is hem, alleen het aanmelden geeft een fout bij mij…

Hoi @mackpn . daar zijn de laatste tijd helaas vaker problemen mee.
Zet jouw gegevens in jouw forumprofiel. Gebruik de velden met (Privé) erachter, die zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN. Dan kan een KPN moderator meekijken en zo nodig een achterliggende afdeling inschakelen.

 

Ok heb ik aangevuld het zal mij benieuwen wat 2,50 euri is niet veel maar volgens mij heb ik er gewoon recht op...


Hey hallo @mackpn, ik zie dat de extra Husselkorting van €2,50 op 15 juni 2022 geactiveerd is en dat er nog contact met je wordt opgenomen door een medewerker van de afdeling die die over de Hussel voordelen gaat. 


Klopt de korting is geregeld, had ik ook gewoon recht op werd er nu aangegeven en zelfs de voorgaande periode gecrediteerd (korting). Laatste was afgelopen maandag ook niet mogelijk  werd er door KPN aangegeven. 
 

prima alles geregeld nu.Â