Skip to main content

Vorig jaar juni sloot ik een thuisabonnement af en gaf daarbij telefonisch mijn verhuizing door. De medewerker beloofde me combinatiekorting. Nu bleek de korting helemaal niet te zijn toegepast omdat de medewerker mijn adreswijziging niet had doorgezet, waardoor mijn mobiele abonnement op het oude adres staat en het thuisabonoment op het nieuwe adres. Ik vroeg telefonisch om dit op terugwerkende kracht te herstellen, maar de medewerker wijzigde dit en vond dat ik beter naar m’n facturen moest kijken. Ik vind het zelf nogal een perverse prikkel dat fouten bij KPN blijkbaar voor zorgen dat er zomaar meer gefactureerd kan worden dan telefonisch met elkaar afgesproken! Er was telefonisch bijzonder weinig begrip en de man leek er haast trots op dat KPN op deze manier zijn omzet bij elkaar sprokkelt. Is er iemand bij KPN die dit gewoon even netjes kan herstellen?

Hallo @mb12x, in ieder geval goed om te lezen dat de korting inmiddels actief is. De combikorting is een extraatje en geen vast onderdeel van het abonnement. Hierdoor dat bij afwijkende adressen de extra korting niet actief is. Als klant heb je dan ook deels de verantwoordelijkheid om zelf te controleren of adressen correct zijn en of kortingen dan wel actief zijn. 

Je kunt hierover dan het beste een klacht indienen en aangeven dat je niet akkoord bent met de wijziging van het afwijkende adres.