Skip to main content

Per 12 november is mijn combivoordeel van 5 euro vervallen. Volgens de KPN-klantenservice had ik er alleen het eerste jaar nadat KPN mijn abonnement bij Telfort had overgenomen recht op. InĀ een e-mail van Telfort staat echter dit:

U houdt uw CombiVoordeel

Ook bij KPN blijft u profiteren van CombiVoordeel, zolang u aan de voorwaarden voldoet. Uw 5 euro korting gaat gewoon mee naar KPN.

Ook in de KPN-facturen heeft nooit een einddatum gestaan. Graag ontvang ik alsnog het combivoordeel zolang ik bij KPN blijf.

Hoi @Anoniem27, welkom bij ons op het forum. CombiVoordeel blijft actief zolang het abonnement daar recht op heeft inderdaad. Als een abonnement is gewijzigd. Bijvoorbeeld naar een Husselpakket, dan zal het vervallen. CombiVoordeel is enkel van toepassing op (oud-)Telfort abonnementen.Ā 

Heb je iets gewijzigd aan jouw abonnementen?


Ik zie precies hetzelfde bij een Telfort abo (mobiel en thuis), combivoordeel verdwenen per 10 november. De klantenservice verzekerde mij ervan dat dit volgende maand rechtgetrokken wordt, het betreft een naamswijziging en daardoor klopt de factuur niet.

Er is niks gewijzigd aan het mobiele abo en ook niet het thuis abo, ikĀ geloof er niks van dat het volgende maand wel klopt.Ā Je schijnt dit te moeten kunnen vinden op de website, ik kan hier niks over vinden als ik zoek op combivoordeel.Ā 

Ben benieuwd of de moderator hier meer van weet.Ā 


Hoi Jasper,

Dank voor je antwoord. Ik heb niets gewijzigd. Wel kreeg ik een e-mail van KPN dat ik er een gratis Pluspakket bij krijg. Die e-mail wasĀ van 12 november. Ik heb echter niet om dat Pluspakket gevraagd en ook geen handeling verricht om het ā€œaan te zettenā€ of zo.

Ik heb geen behoeft aan dat Pluspakket, maar omdat het gratis is, heb ik geen bezwaar gemaakt.


Bij CombiVoordeel kon je bij het Thuis abonnement kiezen, 5 euro korting, Pluspakket of ESPN pakket @Anoniem27. Als je een bericht hebt gekregen dat het Pluspakket is aangezet zou dat kunnen betekenen dat het voordeel is gewijzigd, maar dat is zonder gegevens voor mij ook speculeren. Als je jouw forumprofiel volledig invult kan ik een blik op de situatie werpen en kijken of ik zie wat er aan de hand is.


Hoi Jasper,

Ik heb mijn forumprofiel zo volledig mogelijkĀ ingevuld nu.


Dank je @Anoniem27, zo te zien was de korting inderdaad gewijzigd naar het Pluspakket. Ik zie niet staan waarom dat was gebeurd, ik heb hierbij het verzoek gedaan om het weer een korting te maken. Daar zal je ook (weer) een bevestiging van krijgen.


Dag Jasper,

Inmiddels heb ik een e-mail gekregen dat ik weerĀ CombiVoordeel krijg. Hopelijk zie ik dat terug op de volgende factuur.

Hartelijk dank!


Helemaal goed, dan zal het inderdaad op de volgende factuur weer terugkomen. Ik ga er vanuit dat het daarmee weer klopt.