Skip to main content

Ik heb hetzelfde. Ik krijg de combivoordelen niet gekoppeld aan mijn kpn. Ik krijg telkens de melding is reeds gekoppeld, kan geen voordelen toevoegen.

 

Bij al mijn mobiles, en mijn entertainment zou een korting moeten worden verwerkt. Maar dat gebeurt niet.

Nu weer een factuur gehad, zonder de korting.

Graag zie ik het teveel betaalde retour, en  graag de kortingen verwerkt in mijn combi pakket. 

Waarom gaat er niets goed bij jullie?

Factuur 1264150667

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hi @Lizettef, ik lees dat je er niet uit komt met jouw CombiVoordeel, goed dat je het aankaart.

Heb je de voordelen op deze manier geprobeerd aan te vragen? Welke abonnementen heb je precies en sinds wanneer heb je deze abonnementen? Kan je daarnaast jouw forumprofiel aanvullen met de bijbehorende klantnummers en mobiele nummers, en eventueel de naam waarop ze staan mocht daar verschil in zitten? Op die manier kan ik het voor je nakijken.

Je kunt voor hulp hierbij ook bellen met onze klantenservice via 0800-0402. Dat kan handiger zijn, want via die weg heb je direct contact en kan mijn collega het meteen voor je nakijken. Via het forum kan iets langer duren, zeker aangezien het op dit moment vrij druk is.