Skip to main content

Na wijzigen van de budel staat de -€5, combivoordeel niet op de factuur. In de app staat wel het juiste bedrag bij ‘mijn abonnement ‘ kan dat weer aangepast worden?

Na wijzigen van de budel staat de -€5, combivoordeel niet op de factuur. In de app staat wel het juiste bedrag bij ‘mijn abonnement ‘ kan dat weer aangepast worden?

Het gemakkelijkste is om hiervoor even telefonisch contact op te nemen met KPN, dit kan op nummer 0800-0402 ze zijn bereikbaar van Maandag tot en met Vrijdag van 8:00 tot 18:00 en op Zaterdag van 8:00 tot 17:00.

Telefonisch kan dit vaak een stuk sneller en gemakkelijker in orde worden gemaakt dan via het forum.


Hoi @Jenst, goed dat je jouw vraag hier stelt.

Als de Combivoordeel wel in MijnKPN te zien is, dan staat het in ieder geval goed in het systeem. Waarom staat het dan niet op de factuur? Dit komt door de wijziging.

Als jij eerder een bundel had waarbij je € 2,50 korting kreeg en nu een bundel hebt waarbij je € 5,- korting krijgt, dan wordt Combivoordeel opnieuw aangezet. De oude korting gaat eraf, de nieuwe korting gaat erop.

En als dit dan gebeurt op de eerste dag van de factuurperiode, krijg je 1 keer een factuur waarop Combivoordeel niet staat. Op de volgende factuur wordt dit dan met terugwerkende kracht verrekend.

Ik wil je daarom vragen om de volgende factuur af te wachten. Staat het daarop nog niet goed? Stuur dan gerust een nieuwe berichtje in dit topic.