Skip to main content

Thuis hebben wij een KPN abbonoment voor internet telefonie en internet.

 

Ik heb daarom ook een unlimited abbonoment afgesloten bij KPN wat met de korting op 25 pm zou uitkomen (staat ook op het contract). Nu heb ik de facturen bekeken en werd de korting niet toegepast.

 

Na wat googlen kwam ik erachter dat ik de abbonomenten handmatig moest koppelen, 

Nu heb ik dat gedaan en vraag ik mij af of ik het geld terug kan krijgen van de te veel betaalde facturen.

 

Tot slot merk ik nu, dat ik alle facturen in mijn persoonlijke account te zien zijn en niet meer op het account waarop de abbos van het huis zijn afgesloten.

Is het mogelijk om dit gescheiden te houden en alsnog van de korting te genieten, ik woon immers thuis en mijn facturen van mijn mobiel wil ik graag apart van de facturen van het Thuis abbo van mijn ouders.

 

Hi @EenKlantj, welkom hier. 

Ik zal beginnen met de korting, dat hoort uiteraard vanaf het begin te lopen. Mag ik daar even naar kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Wat de facturen betreft, en het adres waar ze naartoe worden verzonden, dat kunnen we aanpassen. Je kunt dit zelf het makkelijkste doen in Mijn KPN. Als je in bent gelogd zie je rechtsboven "Profiel”, daar kun je het e-mailadres wijzigen. Maak anders een eigen Mijn KPN account aan met je eigen adres, dan is het sowieso gescheiden van het abonnement van je ouders. 


Hi @EenKlantj, welkom hier. 

Ik zal beginnen met de korting, dat hoort uiteraard vanaf het begin te lopen. Mag ik daar even naar kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Wat de facturen betreft, en het adres waar ze naartoe worden verzonden, dat kunnen we aanpassen. Je kunt dit zelf het makkelijkste doen in Mijn KPN. Als je in bent gelogd zie je rechtsboven "Profiel”, daar kun je het e-mailadres wijzigen. Maak anders een eigen Mijn KPN account aan met je eigen adres, dan is het sowieso gescheiden van het abonnement van je ouders. 

Dank voor uw reactie!

 

Ik heb de twee klantnummers in mijn profiel gezet en mijn voor- en achternaam, als goed is kunt u dit inzien en de benodigde gegevens voor de facturen erbij pakken.

 

Wat betreft het gescheiden facturen van verschillende accounts. Ik heb inderdaad een eigen account gemaakt en al mijn facturen zag ik hierop.

Het abbonoment van mijn ouders heb ik toen gekoppeld omdat ik dacht zodoende de combi voordeel te krijgen en sindsdien zie ik ook hun facturen, en in hun account zie ik helemaal geen facturen.

 

Als ik dit loskoppel gaat het waarschijnlijk weer gescheiden worden zoals de bedoeling is, maar behoud ik dan wel de korting?


Dankjewel voor je bericht. Ik zie echter niets opgeslagen in je KPN profiel, heb je het wel opgeslagen onderin? 

Zou je dit alsnog willen doen? 

 


Dankjewel voor je bericht. Ik zie echter niets opgeslagen in je KPN profiel, heb je het wel opgeslagen onderin? 

Zou je dit alsnog willen doen? 

 

Ik zie het wel ingevuld staan op mij profiel.

 

Heb het voor de zekerheid opnieuw ingevuld en opgeslagen ziet u het nu?


Dankjewel, nu zie ik het ook. Ik heb de korting van € 7,50 per maand met terugwerkende kracht voor je verwerkt, dat zal op je factuur in mindering worden gebracht. 

Je hoeft niet beide abonnementen op dezelfde KPN ID gekoppeld te hebben voor de korting. Je ouders kunnen het abonnement zelf onder hun eigen KPN ID toevoegen.