Skip to main content

Recent heb ik een contractovername geregeld bij een KPN-winkel om mijn abonnement Mobiel over te nemen van mijn vader om de kosten zelf te betalen.

Per vandaag heb ik een verlenging van mijn Unlimited abonnement aangevraagd via mobiel.nl inclusief een telefoon (toestel gelijk afbetaald, aanvraag abonnement door KPN goedgekeurd.)

Deze gaat vanaf 12-07-2023 in voor een 2-jarige duur tot 11-07-2025.

Onder de kosten per maand vanaf 12-07-2023 staat echter alleen KPN Unlimited voor 37,50 → 32,50 zonder de 7,50EUR Hussel/Combivoordeel die ik ontvang als medebewoner van het ouderlijk huisadres met KPN Internet, TV en Vast.

Kan ik hierbij van uitgaan dat er sprake is van een visuele bug op het MijnKPN-overzicht voor abonnementen, gezien de recente verlenging en contractovername, of is hier sprake van een systeemfout? Ik heb nog geen factuur ontvangen, die krijg ik waarschijnlijk met de afschrijving kosten morgen.

Helderheid hierover zou ik zeer op prijs stellen.

Hallo @RHarten ,

In het contract staat altijd alleen de bruto prijs omdat je de korting namelijk alleen ontvangt zolang je aan de voorwaarden voldoet. 

Maar zie je de korting ook niet im Mijn KPN? Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. 


Hi @Noordzee,

Ik voldoe aan de voorwaarden die gegeven zijn, en aanmelding is niet mogelijk omdat ik hiervoor al ben aangemeld. Reeds mijn privégegevens op profiel ingevuld, ik wacht met smart op een respons van een KPN-medewerker.

Bedankt voor de aanvulling.

 


Mijn combivoordeel is reeds bij de facturering verwerkt en ik heb bericht ontvangen.

Waarschijnlijk had de verwerking alleen een dag nodig en ben ik overhaast geweest met een thread opstellen.

Met deze kan de draad gesloten worden.

Desalniettemin bedankt voor de hulp, ik kijk er naar uit om op mijn gloednieuwe telefoon te pingelen.


Hi @RHarten, top dat het inmiddels allemaal goed staat, veel plezier gewenst met je nieuwe telefoon 😃