Skip to main content

Tot mijn verbazing zie ik dat ik mijn volledige factuur betaal zonder combivoordeel van €5,- erin verwerkt. Ik neem zowel mijn mobiele abonnement af van KPN en het thuis internet van KPN. Mijn combivoordeel staat op actief, maar wel op mijn oude adres. Ik wil het adres aanpassen naar het adres van het thuis internet, maar zie daarvoor geen mogelijkheid, kunnen jullie dit aub aanpassen zodat ik ook combivoordeel krijg? Daar heb ik recht op. 

Hallo @Bitloakkff ,

Het is eerst belangrijk dat jouw adres op beide abonnementen goed vermeld staat. Dit kun je via deze website regelen : 

https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen.htm#/

Daarna……. : 

Voor het opnieuw aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Van harte welkom op ons forum @Bitloakkff!

Zoals je ziet hebben we behulpzame gebruikers hier op ons forum. Ik zie dat je al een perfect antwoord gekregen hebt van @Noordzee :) Ben je er daarmee uit gekomen? We horen het graag, ook als je nog vragen hebt natuurlijk.