Skip to main content

Beste KPN,

 

ik zie dat de combinatiekorting niet juist is toegepast bij zowel mijn als de bij me vrouw. Zouden jullie dit kunnen aanpassen? Begin abo is 6-7

Hallo @Xavi1983 dat gaat dus pas (automatisch) toegepast worden nà 6-7-2023, dan wordt e.e.a. blijkbaar pas actief.


Denk dat ik de onjuiste datum heb genoemd. 7-6 was de ingangsdatum en me mobiele kosten worden nu weer afgeschreven en ik zie geen combinatiekorting. 


Hallo @Xavi1983 misschien dat onderstaande link je verder kan helpen?

Combivoordeel aanmelden: profiteer van extra voordelen | KPN

Succes.

 


Hoi @Xavi1983. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels al gelukt om alle mobiele nummers aan te melden voor de combinatiekorting? 


Goedemorgen,

 

heb geprobeerd me aan te melden maar krijg steeds foutmeldingen. Dus het lukt niet. Staat dat ik reeds ben aangemeld of me gegevens niet kloppen maar ik zie dat de korting niet is toegepast. Zowel bij mij niet als bij me vrouw


@Xavi1983 Wat vervelend dat het niet lukt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummers achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik het voor je uit.


Goedemiddag,

 

ik heb het ingevuld. 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist jouw Internet abonnement toegevoegd waardoor de Combivoordeel nu wel actief is. 😊


Bedankt. Raar dat het mij niet lukte