Skip to main content

Op 13 oktober van dit jaar is het oma glasvezel kastje bij mij thuis stuk gegaan, waarbij pas na bezoek van de 3de monteur na 30 dagen het probleem is opgelost.

Bij elkaar denk ik een werkdag met support aan de telefoon gehangen om het probleem opgelost te krijgen, om maar niet te spreken van 3 dagdelen thuis blijven voor het bezoek van de monteur.

Iedereen weet mij te vertellen dat ik nu compensatie kan aanvragen voor de gehele 30 dagen, maar op de site van KPN kan ik maximaal 4 dagen gecompenseerd krijgen!

Ik hoop niet dat KPN het leveren voldoende oplossing vindt, ter vervanging van een niet werkende 1GB glasvezel internetverbinding?

Heb overigens pas bij het 3de noodpakket nog een beetje van internet kunnen genieten, aangezien Dongen 1 en 2 niet goed bleken te werken.

 

Ben benieuwd…

Groet,

Bert

Hoi @Bertschaap1973, vervelend dat het via het vergoeding netwerkstoring formulier niet lukt. Dit kan gebeuren als de onderbreking die je hebt ervaren een individueel probleem was, en niet een algemene storing. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact opnemen (0800-0402, gratis). De collega die je spreekt kan dan direct met jou kijken van wanneer tot wanneer je precies storing had. En de vergoeding daarvoor invoeren.


Beste Erik,

Ik heb vandaag van 1 tot 2 uur een poging gedaan om via 0800 - 0402 een compensatie aan te vragen. De 1ste medewerker vroeg mij na 10 minuten wachten, om opnieuw te bellen, omdat hij niet wist hoe dit precies moest. Nog een keer gebeld, is na 37minuten de telefoon opgehangen.

Bijna vijftig minuten bezig geweest en geen steek verder!!

Waar gaat dit over….