Skip to main content

Geachte ik ben al een tijd bezig om mijn probleem op te lossen. Dacht 2 weken geleden. Eindelijk. Wat schets mijn verbazing .nog steeds niets gehoord. .er word compensatie beloofd.maar geen bericht of iets dan ook .dan te bedenken dat we praten over een contract dat 6 januari afgesloten is .gaat slecht bij kpn jammer 

Wat was er aan de hand?? 


Geachte er is een verkeerd contract ingevoerd .had 6 maanden 40 euro en 6 maanden 58.88 moeten zijn. Maar ze zijn de korting als het ware vergeten. Na vele gesprekken opgelost.nu ondertussen 2 weken later nog niets gehoord.zou een  compensatie komen. Maar gebeurt niets nog geen berichtje. Vreemd 


Bent u nieuwe klant?


Het zal vrijwel zeker op de volgende factuur staan. Correcties worden altijd op de maandelijkse factuur verrekend. Wacht die nog even af.


Dag @Torenpad, goed dat je ons gevonden hebt.

Alleen jammer dat er wat problemen waren met de korting van jouw abonnement. Zoals ik het begrijp, is er een oplossing gegeven. Maar wacht je nog op de vergoeding.

Net als @Joep1965 verwacht ik dat de vergoeding op de volgende factuur zal staan. Maar ik kijk het natuurlijk graag even voor je na. Ik heb dan wel wat meer informatie van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt.


Goedemiddag thx en geregeld hier 


Bedankt voor het invullen van de gegevens.

In de notities van mijn collega lees ik dat het gaat om een ontbrekende korting van 6 keer € 13,88. Mijn collega heeft deze korting als vergoeding van € 84 in het systeem gezet op 8 maart. Deze vergoeding ontvang je als eenmalige korting op de eerst volgende factuur. Dat zal de factuur van 7 april zijn. Ik vraag je nog even geduld te hebben.


Thx voor de service