Skip to main content

Hi,

Na veel maanden met problemen en gedoe met met mijn Iphone 11 en KPN. Heb ik in  november 2022 mijn nieuwe telefoon mogen ontvangen waardoor de problemen gelukkig opgelost waren.

Nu heb ik afgelopen tijd netjes gewacht op de compensatie van juli tot november. Echter Heb ik na de 3 maanden wachten na november en dus nog langer hier nog niets van gezien.

Is hier al meer bekend over ? Zo ja wanneer kan ik het verwachten?

 

Hoor het graag en alvast bedankt! 

Beste @Rosie23, welkom! Wat gek dat je nog geen compensatie hebt gehad! Dat had al lang geregeld moeten zijn. Je kunt het beste even bellen met 0800-0402, mijn collega's helpen je dan meteen verder en voeren evt. ook direct de creditering door. Mocht je willen dat ik met je meekijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar. 


Beste @Rosie23, welkom! Wat gek dat je nog geen compensatie hebt gehad! Dat had al lang geregeld moeten zijn. Je kunt het beste even bellen met 0800-0402, mijn collega's helpen je dan meteen verder en voeren evt. ook direct de creditering door. Mocht je willen dat ik met je meekijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar. 

Bedankt voor je reactie! 
Ik zal in ieder geval even bellen! En heb mijn forumprofiel aangepast 😊

 


Bedankt! Ik las je privébericht: het is inderdaad niet nodig om naar de winkel te gaan. Ik zie dat jij begin oktober een melding hebt gemaakt en begin november je nieuwe toestel binnen had. Daarom crediteer ik 27,50 (één maand abonnementskosten). Dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Mijn excuses dat het zo lang heeft moeten duren!


Hi,

bedankt voor je reactie @Marcia_ . Echter is er al eerder een melding gemaakt in de winkel. En daarbij moest ik eerst alles opnieuw updaten en teruggestuurd naar Apple. Daarna weer in de winkel langs geweest en toen nieuwe simkaart gekregen en weer weggestuurd. Dit is allemaal over een tijdsbestek van eind augustus , sept en daarna oktober na al het gedoe en telefoontjes geweest. 😅

het begon namelijk in begin augustus maar moest een nieuwe abonnement waardoor we eerst dachten dat het daar aan lag. Daarna was het helaas niet verholpen. 
Dus dat ik er zo kort last van heb gehad is niet waar helaas.

Zijn de momenten dat ik de winkel ben geweest niet genoteerd ? De telefoontjes etc ?
hoor het graag en nogmaals  bedankt 


Daar zie ik niets van terug 😞. Als je bij de winkel bent geweest, dan heb je daar waarschijnlijk wel iets van op papier/in de mail. Wil je reageren op mijn privébericht? Ik help je graag verder.