Skip to main content

Eindelijk na een maand krijg ik een bericht van jullie dat de storing is opgelost. De eerste dagen helemaal geen internet, de rest van de maand storend internet. Nu wil ik compensatie aanvragen en geeft hij continu aan dat er een fout is opgetreden nadat ik mijn laatste 3 cijfers van mijn rekeningnummer geef. Probeer het later opnieuw. Dit nu gisteren en vandaag gedaan, maar de foutmelding blijft.

Graag zou ik compensatie willen aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Sylvana van Dijken 

Probeer het eens via onderstaande link @Sylvana1984 :

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

eventueel na verwijderen cookies binnen je browser of via een andere browser.

 


Bedankt voor je reactie!

Deze link werkt inderdaad wel.

Het rare is dat kpn niet ziet dat er storing is geweest. Dan kan ik zelf een datum invullen wanneer het is gestart. Alleen april kan ik niet inklikken. (Gestart 25 april tot 23 mei) Dus dacht dan doe ik even 1 mei. Staat dat ik voor max 3 dagen geld terug kan krijgen, dus 2 euro. Dat lijkt me een raar verhaal. Hoe zit het met de andere dagen. Het klopt dat ik de eerste dagen geheel geen internet had en de overige dagen had ik wel internet maar de snelheid wisselde enorm en viel nog wel eens weg.

Bedankt voor je reactie N.N


Hi @Sylvana1984,

Ik wil je aanraden om even telefonisch contact met ons te zoeken via 0800 - 0402, mijn collega's daar kunnen je storingsgeschiedenis raadplegen. Als daaruit blijkt dat je recht hebt op meer dan die 3 dagen vergoeding, dan kunnen ze dat handmatig voor je regelen!


Hoi Maja,

Bedankt voor je reactie!

Het weekend contact gehad met kpn, maar degene die ik aan de lijn had kon mij alleen dezelfde link geven en toen ik zei dat ik dan maar 3 dagen kon aanvragen vond ze dat maar gek. Ik moest maar elke keer per 3 dagen aanvragen voor de hele  maand. Dat moest ik maar proberen. Vaag verhaal en kan ook helemaal niet. Na de eerste aanvraag kan je niet opnieuw 3 dagen aanvragen.

Ook op het feit dat ik aangaf dat er nu werd gezegd dat de storing is opgelost, maar dat mijn internet verbinding nog steeds op en neer gaat en mijn tv daardoor geregeld vast loopt, moest ik maar even aankijken en proberen.

Ik voelde me niet heel erg serieus genomen op dat moment. Zeker omdat ik pas 3 mnd bij kpn zit waarvan de afgelopen maand dus een maans lang storing was (waarvan de eerste dagen geheel geen internet en de andere dagen wel internet maar heel wisselend qua snelheid).

Ik heb het even zo gelaten, wist eigenlijk niet goed wat ik hiermee moest.

 

Groetjes Sylvana 

 

 


Hmm, wellicht betreft het hier een relatief nieuwe collega die nog niet precies doorheeft hoe het vergoeden bij storingen in z'n werk gaat. Jammer dat je je nu niet goed geholpen voelt @Sylvana1984 🙁

Ik wil je toch aanraden om nogmaals met ons te bellen, zodat de vergoeding alsnog in orde gemaakt kan worden!


Bedankt voor de reactie


Storingvergoeding aanvragen

 


Vergoeding aanvragen

 


Wat bedoel je met die 2 opmerkingen @Ans Zwemmer ?


Reageer