Skip to main content

Beste heer, mevrouw,

Per 19 februari ben ik overgestapt naar KPN als nieuwe klant. Ik heb de modem en het glasvezelkastje netjes volgens instructie geïnstalleerd, maar echter werkte die niet. Nadat er een installatiemonteur moest langskomen bleek dat er een defect glasvezelkastje is geleverd. Er kon pas op 22 februari een nieuwe worden geleverd, waardoor ik 4 dagen zonder internet heb gezeten.. 

Ik ben totaal niet tevreden over deze ervaring als nieuwe klant zijnde. Via de telefonische klantenservice ben ik doorverwezen naar een pagina op jullie website waar je alleen een vergoeding kan aanvragen als er een storing is gedetecteerd. Dit is echter niet van toepassing omdat het nu om defect geleverde apparatuur gaat. Ik snap niet waarom ik naar deze pagina doorverwezen wordt terwijl je al zolang in de wacht moet staan om iemand te kunnen spreken. Ik zou graag willen weten hoe ik hiervoor gecompenseerd kan worden. 

Ik vind het allemaal wel erg overdreven wat je wil. Als je auto later klaar is bij de garage omdat het onderdeel niet op voorraad is vraag je toch ook geen compensatie neem ik aan! Maar goed wellicht dat een moderater iets voor je kan doen.  Die komt vanzelf langs hier. Het bedrag wat je wat je dan misschien krijgt zal een euro of vijf zijn.


Ik vind het allemaal wel erg overdreven wat je wil. Als je auto later klaar is bij de garage omdat het onderdeel niet op voorraad is vraag je toch ook geen compensatie neem ik aan! Maar goed wellicht dat een moderater iets voor je kan doen.  Die komt vanzelf langs hier. Het bedrag wat je wat je dan misschien krijgt zal een euro of vijf zijn.

Beetje een rare vergelijking, ik ben niet iets aan het repareren, het gaat om een abonnement dat ik afneem. Als jij per dag moet betalen voor een auto ga je toch ook niet betalen voor die eerste 4 dagen als je defecte auto geleverd hebt gekregen. 
Daarnaast heb ik ook extra data moeten kopen zodat ik mijn mobiel als hotspot kon gebruiken. 


Goed nieuws; het abonnement gaat pas in zodra het modem van KPN verbinding heeft gemaakt met onze servers. Op uw eerste factuur zal je ook pas vier dagen later hoeven te beginnen met betalen.