Skip to main content

Er was een storing met de glasvezel op ons adres. Door plaatsing van een nieuwe connector is deze opgelost. De dagen zonder kan ik laten compenseren via het formulier. Echter dat formulier leidt mij naar de postcode check die vermeldt dat er een storing is. Deze vicieuze cirkel is niet te doorbreken. Van vrijdag tot dinsdag behelpen met traag werkende 4G is tot daaraantoe, en de december bonus van 5Gb kwam natuurlijk goed uit. Maar geen glasvezel houdt in geen vaste telefoon, geen tv, geen internet, geen WiFi, geen Apps voor de verwarming, de verlichting, de muziek, de zonnepanelen, het energieverbruik etc. 
Nu de storing inmiddels door een monteur is opgelost komen wij in aanmerking voor een compensatie van vijf dagen abonnement.

hoe nu verder?

 

Admin: afgesplitst

Wat een impact heeft dat, hè: geen internet? Gelukkig heeft de monteur het kunnen oplossen!

Ik maak de vergoeding graag voor je in orde. Wil jij jouw klantgegevens noteren in jouw forum profiel? Op basis daarvan kan ik jouw klantgegevens erbij pakken.

  • Volledige naam en geboortedatum
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer 

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!


Hartelijk dank voor de benodigde gegevens! 
Jullie hebben recht op een vergoeding van 1/30e van de maandelijkse abonnementskosten per dag. Ik heb bij deze het creditbedrag verwerkt en deze wordt automatisch verrekend met een volgende factuur.

Mochten er nog vragen zijn, dan lees ik deze graag!


Dankjewel Shyrin_