Skip to main content

Als gemigreerde xs4all klant heb ik nog steeds de beschikking over xs4all email adressen.

Ik gebruik deze echter bijna nooit meer, omdat ik een eigen domein heb voor mail.

Nu krijg ik nog af en email van jullie in mijn xs4all mailbox. Denk aan afspraken voor een
monteur en facturen. Ik kan nergens vinden hoe ik die email adressen kan aanpassen zodat ook
die mail in mijn wel gebruikte email box komt.

Wie weet raad?

Is er een moderator die dit weet?


Hoi @Wim27, het is vrij druk op het forum op dit moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. 

Heb je al bij je gegevens en contactgegevens in MijnKPN gekeken? Staat daar het juiste e-mailadres ingesteld?

Misschien goed om te weten: Je behoud ook dezelfde contactmogelijkheden als voorheen bij XS4ALL:

 


In mijn KPN staat mijn niet-xs4all adres. Er moet dus ergens, een voor mij onvindbare plaats zijn waar wel mijn xs4all adres staat.


@Wim27 Ik kijk graag even mee. Ik zie dat je al gegevens in je forumprofiel hebt staan, top. Vul je ze aan met (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer, en daarnaast zowel het onjuiste als juiste mailadres? Deze kan je kwijt bij ‘persoonlijke opmerkingen’ in je profiel. Als je me daarna hier een seintje geeft, weet ik dat je ze ingevuld hebt.


Ik de gevraagde gegevens ingevuld.


@Wim27 Dankjewel, ik heb het e-mailadres voor je aangepast. Mocht er op korte termijn nog een mail in de planning staan, kan deze nog eenmalig naar het oude e-mailadres gaan. Maar ik verwacht dat 't voortaan goed gaat.


Dank je. Ik blijf het in de gaten houden, en trek aan de bel als er nog iets aan de hand is.

 

Had ik dit trouwens zelf ook kunnen doen, of is dit alleen te regelen voor iemand die dieper in systemen kan komen dan ik?


@Wim27 Helemaal goed. En nee, eigenlijk niet. Je kunt zelf MijnKPN controleren, anders kunnen wij (of de klantenservice) het voor je in het systeem nakijken.Â