Skip to main content

Avond,

Sinds een tijdje heb ik mijn emailadres aangepast en is dit goed gegaan, heb nu een aantal keren wat aanpassingen gedaan in het zenderpakket, en krijg ik brieven thuisgestuurd omdat mijn oude emailadres nog in de administratie staat. graag zou ik dit willen laten veranderen.

graag hoor ik hiervan, omdat het via telefoon denk ik langer gaat duren om aan te passen.

 

mvg,

Feike

 

Hoi @Fiekert, in principe kun je deze altijd aanpassen via je MijnKPN maar als dat niet helemaal goed gaat (en dat lijkt nu het geval) kun je toch het beste even met ons bellen (op 0800-0402). Mijn telefonische collega's kunnen het dan voor je corrigeren!

Het bandje en het stappenplan via de chat zullen inderdaad altijd proberen je te helpen met de zelfhulp op onze site. Als je aan de telefoon gewoon blijft hangen wordt je vanzelf doorverbonden met een medewerker!

 

*admin: quote toegevoegd


inmiddels via de chat en telefonisch geprobeerd. helaas wordt ik iedere keer verwezen naar de site. schiet er dus helaas niks mee op.


Het bandje en het stappenplan via de chat zullen inderdaad altijd proberen je te helpen met de zelfhulp op onze site. Als je aan de telefoon gewoon blijft hangen wordt je vanzelf doorverbonden met een medewerker!