Skip to main content

Ik heb een brief gekregen  waarin staat dat ik per mail niet meer bereikt kon worden. Inderdaad, daar stond een oud, niet meer gebruikt mail adres in die brief. Echter in mijn profiel staat wel het goede mail adres, het oude (foute) adres kan ik nergens meer vinden.

Dan nu twee vragen:

Ik kan het foute adres niet veranderen want ik zie het goede adres. KPN moet dus wat doen. Hoe regel ik dat?

Tweede is dat het wel raar is dat een oud/fout adres bewaart blijft. Ik verander niet voor niets een email adres. Blijkbaar wordt een “historie” van gegevens bewaart waar ik niets van weet. Mag dat?

In ieder geval zal het fijn zal dat de email adressen goed komen te staan. Maar hoe?

Niemand?


Goedemorgen @Jositi, goed dat je contact met ons opneemt.

Jouw wijziging van het e-mailadres heb je doorgegeven via MijnKPN? Blijkbaar is deze wijziging niet goed doorgekomen en heb je nu deze brief van ons ontvangen.

Ik kan het foute adres niet veranderen want ik zie het goede adres. KPN moet dus wat doen. Hoe regel ik dat?

Door contact met ons op te nemen:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt, zoals het oude en het nieuwe e-mailadres.
    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.

Hallo,

Zie mijn profiel, ik heb de wijzigingen aangebracht.


Hartelijk dank. Wil je het onderstaande nog even toevoegen?
 

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt, zoals het oude en het nieuwe e-mailadres.
Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.

 


De mail adressen heb ik toegevoegd.


Heel fijn, dan hebben we alle twijfel uitgesloten. Ik heb het contact e-mailadres aangepast, je ontvangt daar een aparte e-mail van ter bevestiging.