Skip to main content

Wanneer ik via mijnkpn een extra zender activeer krijg ik nooit een activatiemail. Enkele dagen na de online activatie krijg ik twee brieven van jullie. Eén met daarin het bericht dat mijn inbox (mijn email is volgens jullie; noreply@kpnmail.com) niet werkt of vol zit en in de andere brief de bestelling en nieuw termijnbedrag.

Mijn ingestelde email op de mijnkpn pagina is toch echt de juiste.

Bij privacy instellingen (huisadres) staat telkens noreply@kpn.com bij de opties. Bij privacy instellingen (mijnkpn) staat wel het goede mailadres bij de opties.

Kan mijn mailadres worden toegevoegd bij de desbetreffende opties. En wanneer ik een extra zender bestel, ik wel een mail krijg om de extra zender te activeren en dat ik ook niet twee brieven krijg per bestelling?

 

Hoi @TheoA50, welkom op het forum. Dat daar een noreply e-mailadres staat verklaart wel dat je geen berichten via die weg krijgt inderdaad. In MijnKPN staat het juiste e-mailadres dus wel? Als je die opnieuw opslaat kan het zijn dat die alsnog wordt opgeslagen. Heb je dat al geprobeerd?

Je kunt ons hier ook over bellen, dat is de snelste weg om dit te bekijken: 0800-0402.


Het opnieuw opslaan werkt niet. Meerdere keren geprobeerd.


Wat gebeurt er dan als je het opnieuw opslaat, krijg je dan een melding of iets anders? Vergeet niet dat ik niet zie wat jij ziet, ik zie alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken heb ik meer informatie nodig.


Opgelost via KPN. Emailadres bij privacyinstelling aangepast naar correcte mailadres.


Goed om te lezen dat het gelukt is @TheoA50! Het moest op een andere plek opgeslagen worden dus.

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.