Skip to main content

Hoe krijg ik telefonisch of mail contact. 

Klantenservice bellen 0800-0402  vanaf 8.00 uur morgen en aangeven dat je iemand wil spreken


Goedendag, ik heb voor vanavond een afspraak met de monteur omdat internet niet werkt.

 

ik heb ook aangegeven dat ze bij ons in de straat een kabel hebben geraakt met de vraag of het daar niet mee te maken heeft. Onze buren hebben nml ook geen internet.

de werkmannen hebben wel gisteren  kpn contact 

 

kunt u dit nagaan anders heeft de afspraak vanavond met de monteur waarschijnlijk ook geen zin.

 

hartelijk dank ik wacht u antwoord af


Helaas kan  ik het antwoord niet geven daar ik net als U een klant  ben van KPN


Goedendag, ik heb voor vanavond een afspraak met de monteur omdat internet niet werkt.

 

ik heb ook aangegeven dat ze bij ons in de straat een kabel hebben geraakt met de vraag of het daar niet mee te maken heeft. Onze buren hebben nml ook geen internet.

de werkmannen hebben wel gisteren  kpn contact 

 

kunt u dit nagaan anders heeft de afspraak vanavond met de monteur waarschijnlijk ook geen zin.

 

hartelijk dank ik wacht u antwoord af


Hoi @Afspraak monteur 

Je zou hierover nog even telefonisch contact kunnen opnemen met de storingsdienst van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200.
Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgend in: Ik heb een storing of doorverbinden met een medewerker wegens een storing.

Een medewerker van de storingsdienst (technische dienst) kan dan met je meekijken, en bepalen of de monteur voor vanavond wel of geen zin heeft.

Dit is gezien de tijd momenteel de snelste manier, aangezien een antwoord van een moderator tot enkele dagen kan duren, afhankelijk van de drukte op het forum.


Reageer