Skip to main content

Ik moet per direct contact hebben met iemand van KPN. Ik zit in het buitenland en ben niet bereid extra kosten te maken hiervoor daar er al onterecht kosten gerekend zijn terwijl ik geen roaming aan heb staan. Omdat deze extra kosten dus in rekening gebracht zijn wil ik per direct bepaalde pakketen downgraden zodat KPN toch minder geld van mij ontvangt. Als ik geen contact kan krijgen en geholpen word ga ik eenzijdig het contract opzeggen. Ik betaal in ieder geval lopende facturen niet meer. 

Hallo @D3nn1s_NL ,

Vanuit het buitenland bel je met KPN via +31 6 1200 1200

 


Vertel hier je verhaal dan gaat een medewerker hierop reageren binnenkort.  Fakturen niet betalen brengt extra kosten met zich mee. Je kunt zelf beoordelen of je dat wil.


@Noordzee kan ik ze gratis bellen dan vanuit turkije via dat nummer? Ik vind gewoon dat als ze zulke kosten rekenen ik ook contact met ze op moet kunnen nemen. Ik heb direct in turkije toen ik uit het vliegtuig was en vliegtuigmodus heb uitgezet een SMS gestuurd voor een bundel van 2000mb en nu zijn er 43MB verbruikt buiten die bundel om. Dat kan gewoon niet. Ze lichten me gewoon op en zie dat het internet vol staat met dit soort verhalen. Ben het spuugzat dat gegraai van Nederlandse bedrijven, ik werk keihard voor m'n geld. Die €30 die ze rekenen voor die bundel is al enorm veel geld maar logisch, ik vind het dan echt niet kunnen dat er nog een een of andere manier 43mb gerekend word x €2,50. Heb meteen alles uitgezet toen ik erachter kwam toen ik de app opende en meteen simkaart eruit gehaald en een Turkse sim gehaald met internet. Durf de resterende 1942 mb niet eens meer te gebruiken waar ik €30 voor heb betaald. Erg jammer. Ik ga ook gelijk alles van KPN opzeggen, 2 abbonementen en internet en tv als dit niet opgelost word. 


Nu zie ik tot m' verbazing dat hetzelfde geld voor m'n vriendin, zij had op Schiphol mobiele gegevens en roaming al uitgeschakeld. KPN jullie zien mij in de rechtbank, ik ga als ik terug in NL ben meteen mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. Ik wil bij deze per direct dat al mijn contracten worden opgezegd. Ik ben gaan zoeken en lees dit soort verhalen enorm veel, ook van laatste tijd en van turkije. Jullie hebben onterecht kosten in rekening gebracht en jullie mogen aantonen dat dat niet zo is. Zoals gezegd, ik zie jullie in de rechtbank. 


Hetzelfde geld voor mij ik had dit uit staan dus het zijn onterechte kosten, sta echt op het punt om jullie persoonlijk op te zoeken. Dit is voor mij een principe kwestie, wij hebben ons goed voorbereid en data en roaming uitgezet. Mogen jullie mij uitleggen hoe dit toch kan gebeuren. Ik ga het niet betalen, al komen jullie met deurwaarders. 


@D3nn1s_NL Ha Dennis, ik begrijp je frustratie, maar het mag een toontje lager. Iemand "persoonlijk opzoeken" lijkt me niet wenselijk.  

Op het moment dat de kosten op je factuur staan, zijn deze door het netwerk opgepikt. Er is dus contact met een netwerk geweest. 

Er is dus op de toestellen data verbruikt voordat de bundel aangezet is. 

Mocht je opnieuw naar Turkije of een andere bestemming buiten de EU gaan dan zou ik willen adviseren de bundel al in Nederland aan te zetten. 

Zo verbruikt je telefoon gelijk als hij uit vliegtuigmodus komt data vanuit de bundel. 


@D3nn1s_NL Bij deze een waarschuwing: Ik heb jouw laatste reactie weggehaald omdat deze in strijd is met de huisregels hier op ons forum. Zoals @Rutger_ ook al aangaf: het is prima om je frustraties kenbaar te maken, maar doe dit op een nette manier. Vloeken en schelden helpt niets, het maakt ook niet dat we ineens een ander antwoord voor je hebben. 


Waarschuwing my ass, doet me niks. Oprotten is geen scheldwoord. Denk je nou werkelijk waar dat ik naar een waarschuwing van jullie luister? Ik veeg m'n kont af met jou waarschuwing. Dat er geen ander antwoord kwam wist ik al. 


Je maakt jezelf belachelijk @D3nn1s_NL 
Dus stop met die taal en praat redelijk dan bereik je het meest, je doet jezelf geen goed door dit soort taal uit te slaan.


Waarschuwing my ass, doet me niks. Oprotten is geen scheldwoord. Denk je nou werkelijk waar dat ik naar een waarschuwing van jullie luister? Ik veeg m'n kont af met jou waarschuwing. Dat er geen ander antwoord kwam wist ik al. 

@D3nn1s_NL Jammer, maar helaas. We hebben regels op het forum waar alle bezoekers zich aan moeten houden. Je hebt al een verzoek van Rutger gehad om het vriendelijk te houden, en daarna een waarschuwing van mij. Bij deze heb je een ban van een week.Â