Skip to main content

Ik wil eigenlijk mijn telefoon nummer veranderen in de contact gegevens. Ben er net achter gekomen dat hier een zakelijk nummer staat en niet mijn 06. Ik kom hier niet bij. Heb net ook een verlenging uitgevoerd en zou volgens de mail dus gebeld kunnen worden op dat zakelijke nummer. Kan het nummer wat daar staat ook nergens terug vinden als mijn account gegevens nakijk. Mvg John 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hallo @JohnP189 

 

Als je inlogt op de MijnKPN website dan kan je bij Profiel het telefoonnummer wijzigen:

 


Ja dat is het juist daar staat het goed maar als ik dus iets wil veranderen of bestel komt er een 0412-xxxxxx nummer te staan waar ze mij dan op zouden contacten. Dat nummer kan ik nergens in mijn account terug vinden of veranderen….
 

 


Dat zal dan weer iets zijn dat alleen door de klantenservice via 0800-0402 of wellicht ook door een KPN moderator aangepast kan worden.

Als je wilt wachten op een KPN moderator vul dan alvast je Forum profiel in mocht je dat nog niet gedaan hebben.


Hallo @JohnP189, ik heb voor je het telefoonnummer gewijzigd in de administratie. 


Oké Jeroen bedankt en dan mag dit gesloten worden

mvg JohnÂ