Skip to main content

Na 2x bellen, in totaal 1 uur wachten geen antwoord van de klantenservice.  Probleem de combikorting is op het nieuwe contract niet toegepast. Klantenservice vindt het contract niet. Mijn kpn is na 2/11/23 niet bijgewerkt. Hier staat derhalve ook geen factuur maw ik heb geen mogelijkheid om e.e.a. helder te krijgen. Overigens ontving ik het foutieve contract per mail.

Kpn klantenservice stelt zwaar teleur.

Hoe los ik dit nu op?

 

Hallo @Jean234 ,

Vervelend, ik geef maar even het standaardantwoord. Dan wordt de aanvraag in ieder geval weer in behandeling genomen.

 Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten

 


Hi @Jean234, het klopt helemaal dat combicorting niet te vinden is op je contract, aangezien de voordelen afhankelijk zijn van je andere KPN abonnementen. Als je bijvoorbeeld je abonnement voor thuis opzegt, verdwijnen ook je voordelen omdat er geen sprake meer is van een combinatie van meerdere abonnementen. Vandaar dat ze geen onderdeel van je contact zijn. Aangezien je een bestaand abonnement hebt verlengd, zouden de voordelen ongewijzigd moeten zijn óf je zou een mail van ons ontvangen moeten hebben waarin de nieuwe voordelen benoemd worden. 

@Noordzee heeft al de link gedeeld naar de pagina waar je dit zelf nog eens goed kan bekijken en ik hoop dat je inmiddels gerust gesteld bent dat het allemaal goed gaat komen met je voordelen 🙂