Skip to main content

Goede middag, bij deze wil ik tevens klacht als melding maken van niet na gekomen afspraak bij het afsluiten van internet glasvezel abbonement.

 

Eerste afspraak:

De jongeman die ik aan de lijn heb gehad, waarmee ik het contract heb afgesloten voor 1 jaar, heeft me gezegd dat de aansluiting kosten alleen de eerste maand afgeschreven worden, en de tweede maand zou dit terug geboekt worden, dit is niet gebeurt.

 

De tweede afspraak, ik heb duidelijk uitgelegd dat ik bij tele2 een maand opzegtermijn heb, en aangezien jullie kpn glasvezel binnen een week zouden leveren, dan zou ik dus dubbel betalen, heeft die jongeman mij gevraagd om me in wacht te zetten zodat die met zijn menager over kan leggen of zij deze kosten kunnen vergoede. Zo een 5 min later was die terug en zei die dat de manager hier mee akkoord is en het bedrag van 32 euro zou ik samen met de aansluiting kosten rond de 17de van de volgende maand terug krijgen

.Dit is dus ook niet gebeurt 

 

Voor de contract afgesloten is heb ik natuurlijk gevraagd of die mij hier een mail bevestiging van wil sturen , de jongeman heeft me uitgelegd dat ik me daar geen zorgen over hoeft te maken want hij zet ons hele afspraak in de log waardoor dit voor alle medewerkers terug te zien is

 

 

Als het goed is zijn alle gesprekken bij jullie opgenomen en kunnen jullie dit terug luisteren

 

 

Beste @San84x, wat rot dit! Ik zie dat we er mee bezig zijn geweest, maar dat er verder nog niets gebeurd is. Heel vervelend. Ik heb beide bedragen bij dezen vergoed en het zal op de volgende factuur in mindering gebracht worden.