Skip to main content

21 juni is mijn contract bij kpn begonnen

En heb ik gebruik gemaakt van jullie opstapservice

Echter loopt mijn contract bij ziggo gewoon door

Bij ziggo zeggen ze dat er niet een final call is geweest en het contract dus niet is opgezegd door kpn

Hoe zit dit en wat kunnen we er aan doen

Hallo @Riemkingma ik zou als 1e meteen je contract bij Ziggo opzeggen en bij KPN om een verrekening van te veel bij Ziggo betaalde abo-kosten vragen.

 


Hoi @Riemkingma , lastig, maar situatie komt helaas vaker voor.

Dit kan alleen via kpn opgelost worden.

Snelst is bellen 0800-0402

Het kan ook via een kpn moderator van het forum. De wachtrij is 3 à 4 dagen momenteel.

Vul voor een kpn moderator je gegevens in in je forumprofiel als je dat nog niet gedaan hebt. En met de laatste 3 cijfers van je IBAN in het vakje Persoonlijke mededelingen geef je toestemming dat ze die gegevens mogen gebruiken. Ze mogen dan bij je gegevens, dit inzien en actie inzetten tot correctie.

https://forum.kpn.com/settings/profile .


Top

Bedankt voor het snelle antwoord

Vr gr


Hoi @Riemkingma, welkom op het forum en welkom bij KPN. Als de overstapservice actief was op de bevestiging van de bestelling hoef je hier niets voor te doen. Dit is dan inderdaad iets wat via ons opgelost moet worden zoals Peter al zegt. Wij kunnen een bericht sturen naar onze overstapdesk, en die zal vervolgens contact opnemen met de overstapdesk van Ziggo zodat alles voor je geregeld wordt. Zowel het opzeggen als de gemaakte kosten worden dan rechtgezet. 

Is het inmiddels telefonisch via ons gelukt? Op je profiel zie ik nog geen gegevens staan, waardoor ik er nog niet meer over kan zien.


He hoi

Ik kan mijn gegevens niet meer inzien bij ziggo

Dus ik ga er eigenlijk van uit dat het nu klaar is

Het is even afwachten denk ik


Ziggo zal je ook een bevestiging sturen dat het abonnement bij hen wordt gestopt. Controleer voor de zekerheid ook of je die ontvangt. Dat is het meest duidelijke signaal dat het gestopt zal worden. 


Je moet nergens vanuit gaan @Riemkingma. Gewoon zelf alles controleren en uitzoeken. Dus wat @Jasper aangeeft is ook het beste advies. Zolang je geen opzegbevestiging van Ziggo ontvangen hebt zijn je abonnementen niet stopgezet. Daarnaast dien je de in bruikleen zijnde apparatuur van Ziggo ook terug te sturen. 

 

Maar goed, dit is hoe ik het zelf zou aanpakken :-)Â