Skip to main content

Mijn contract (kpn thuis, tv + internet) verloopt de 23e. Ik heb deze gisteren verlengd.

 

Prima aanbieding, beter dan Odido of Ziggo.

Wat schetst mijn verbazing? In de mail met mijn nieuwe contract staan hele andere prijzen.

 

Contact met klantenservice op X levert niks op. Ze blijven wijzen dat de overeenkomst klopt. In mijn ogen is het heel anders dan in mijn winkelmandje staat.

Voor de goede orde; ik heb nooit € 30,- per maand betaalt en toch staat het er. Sta ik mijn recht door te stellen dat het misleidend is met wat er in mijn winkelmandje zit? Volgens mij heb ik 14 dagen tijd om te annuleren, toch?

Kwaliteit van kpn was afgelopen jaar trouwens wel prima hoor. In het begin wat wifi problemen icm Sonos maar uiteindelijk draaide het als een zonnetje en 1x 's avonds geen tv gehad. Daar geen klachten over, maar het verlengproces is behoorlijk misleidend in mijn optiek.

ik zie in het mandje staan (onderaan) € 30  per maand 

na 3 maanden   € 34.99 per maand 

na 1 jaar € 69.99

in je contract zie ik staan 

eerst € 30,00 na afloop van actie korting  € 69.99 ( na 1 jaar dus 12 maanden staat ook bij of de korting 3 of 12 maanden is ) 

bij  een bedrag van € 4.99 staat 3 maanden korting, dat klopt ook wat in je mandje stond na 3 maanden € 34.99 das dus €30 + € 4.99

 

ik zie geen verschil 

 

 

 


Het contract kreeg ik pas na bestellen. Tijdens het bestellen stonden die bedragen er niet zo bij. Ik wilde verlengen. Dit heb ik besteld nadat ik was ingelogd. Als ik een paar dagen voor afloop contract zie staan dat ik 3 maanden € 30 betaal; na 3 maanden € 34,99 en na 1 jaar € 69,99 is het dan gek dat ik denk dat dit voor het komende contractjaar is? Ik heb namelijk nooit €30,- betaald, altijd € 35,-.


Hallo @Christiaanzwll 

 

Let op de datums bij de kortingsregels, die zijn al bijna voorbij voor dit contract ingaat, je krijgt 1 dag korting op internet + TV en net iets meer dan 2 weken op het F-Secure abonnement.

Dit contract moet je dus zeker annuleren want die datums aanpassen willen/kunnen ze niet.


hmm zie nu idd 2023 staan das vreemd dan krijg je achteraf korting? 


Je krijgt dan de korting volgens die datums, dat is dus bijna niets.

Ik heb zoiets wel eens eerder voorbij zien komen, de klantenservice kan dan niets doen en uiteindelijk werd er wel gecompenseerd maar dat kostte heel veel moeite voor zover ik mij kan herinneren.


Dat is mijn verwarring alleen bij de klantenservice op Twitter zien ze het anders en blijven ze vasthouden aan de bevestiging die ik kreeg. Weet je, als dingen niet helemaal transparant verlopen dan moet je dat gewoon toegeven; excuus en klaar. Ik ga niet lopen eisen dat ik hier recht op heb want een foutje kan gebeuren. Ik zal echter wel mijn verlenging annuleren omdat Odido gewoon wat goedkoper is.


Update…..

 

Contact gehad met klantenservice en die snapten dat het niet helder over is gekomen. De kortingen van mijn huidige abonnement zaten er in berekend. Die kortingen golden dus nog een paar dagen. Dit was niet zichtbaar op het moment van bestellen. Mijn verlenging is geannuleerd en ik word vrijdag (als ik contractvrij ben) gebeld door kpn met een nieuw aanbod. Deze man was zoveel meer begripvol dan de klantenservice op Twitter...


Goedemorgen @Christiaanzwll en bedankt voor jouw bericht :)

Update…..

 

Contact gehad met klantenservice en die snapten dat het niet helder over is gekomen. De kortingen van mijn huidige abonnement zaten er in berekend. Die kortingen golden dus nog een paar dagen. Dit was niet zichtbaar op het moment van bestellen. Mijn verlenging is geannuleerd en ik word vrijdag (als ik contractvrij ben) gebeld door kpn met een nieuw aanbod. Deze man was zoveel meer begripvol dan de klantenservice op Twitter...

Dit is fijn om te lezen en hopelijk komen jullie hier samen uit, alle vertrouwen in! 


Reageer