Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik ben overgestapt naar een andere leverancier, op 08/02 krijg ik hiervan van KPN de bevestiging. 06/03 stap ik daadwerkelijk over, vervolgens worden kosten voor de periode van 10/03 t/m 09/04 in rekening gebracht en afgeschreven. Na een belletje met de klantenservice wordt mij beloofd dat deze gewoon gecrediteerd worden. Nu krijg ik mijn afrekening en zie dat er nog kosten zijn ingehouden voor de periode van 10/03 t/m 15/03, het is geen kapitaal maar het gaat om het principe, ik heb geen gebruik gemaakt van de diensten en heb op tijd opgezegd. Ook heb ik geen inzicht meer in mijn contracten, die zijn verdwenen uit mijnkpn. Tevens is een mobiel nummer ook overgezet naar mijn nieuwe provider, ook daarvoor zijn daarna nog kosten afgeschreven terwijl het abonnement afgesloten is, krijg ik die wel nog gewoon 100% terug?

 

Ik hoor graag van u,

 

Groet,

 

Michiel.

Hi @Chiel301!

Wat je vaste diensten betreft heb je een min-factuur van ons gekregen, waardoor je geld terug krijgt. De slotnota voor het mobiele abonnement moet nog komen en zal naar alle waarschijnlijkheid binnen enkele dagen aangemaakt worden.