Skip to main content

Ivm 2 maanden achterstand is vandaag mijn contract beëindigd. Ik zou deze graag middels een betalingsregeling willen herstellen. Omdat mijn contract beëindigd is, kan ik helaas niet naar jullie bellen of gebeld worden. Graag hulp!

Hallo @KS199001 ,

De snelste oplossing is om direct te betalen. Er komen ook extra kosten bij.  Je leest hier meer over in dit artikel: 

https://forum.kpn.com/kennisbank%2Dfactuur%2D142/betaling%2Dvan%2Dje%2Dkpn%2Dfactuur%2Duitstellen%2Den%2Dwat%2Dte%2Ddoen%2Dbij%2Dafsluiting%2D587606

 

 

Ik ben afgesloten, wat nu?

Je wordt niet zomaar afgesloten. We doen eerst twee incasso-pogingen. Daarna ontvang je eerst twee herinneringen. Is het openstaande bedrag daarna nog niet betaald, dan word je afgesloten. Je ziet hier het hele betaalproces.

Ben je toch afgesloten? 

De snelste manier is om direct te betalen via kpn.com/betaal. We controleren eerst je gegevens. Daarna betaal je direct via iDeal. Je wordt na betaling zo snel mogelijk aangesloten. Hoe snel ligt aan wanneer je betaalt.

  • Betaal je tussen 7 en 22 uur? Je wordt binnen 2 uur opnieuw aangesloten.
  • Betaal je voor 7 uur? We sluiten je om 9 uur diezelfde dag opnieuw aan.
  • Betaal je na 22 uur? We sluiten je de volgende dag om 9 uur weer aan.

Betaal je niet via iDEAL maar maak je de betaling handmatig over? Dan moet je eerst wachten tot de betaling bij ons binnen is. Dit kan tot 5 werkdagen duren. We raden dan ook altijd aan om via onze website te betalen.

Let op: Om weer aangesloten te worden moet het achterstallige bedrag én openstaande bedragen betaald worden.

Er is een achterstallig bedrag van € 50,-. Daarnaast heb je net gisteren de nieuwe factuur ontvangen. Deze is ook € 50,-. Normaal gesproken betaal je dit na een paar dagen via automatisch incasso.

Als je geblokkeerd bent, moet je niet alleen de achterstallige € 50,- betalen, maar ook gelijk de € 50,- van de openstaande factuur.

 

Heraansluiten na blokkade

Voor het heraansluiten vragen wij heraansluitkosten. Voor een vast abonnement is dit € 25,-. Voor een mobiel abonnement zijn de heraansluitkosten € 33,88.