Skip to main content

ten eerste wil ik zeggen dat de klantenservice erg slecht te bereiken is, 4x 10m in de wacht is normaal.

ten tweede , mijn collega is er nu mee bezig die regelt het voor u en stuurt een mail...ja echt niet dus geen mail gehad en niets geregeld ik bel niet voor niets en dan wordt er ook nog gelogen, zeer slecht!

je kunt ook niet mailen...wat een zooitje..

 

ik zou een aanbieding van 3 maanden 40 euro betalen en daarna weer 63,dus heb ik geaccepteerd mooie aanbieding om bij kpn te blijven , wordt er gewoon weer 63 euro afgeschreven.....dit geintje heb ik ook al een keer met digitenne meegemaakt schreven ze nog 8 maanden geld van me rekening...toen zag ik het pa, ik had opgezegd maar voor auto incasso moest ik een ander nummer bellen om ook dat stop te zetten, wat een oplichters.

ten eerste wil ik zeggen dat de klantenservice erg slecht te bereiken is, 4x 10m in de wacht is normaal.

ten tweede , mijn collega is er nu mee bezig die regelt het voor u en stuurt een mail...ja echt niet dus geen mail gehad en niets geregeld ik bel niet voor niets en dan wordt er ook nog gelogen, zeer slecht!

je kunt ook niet mailen...wat een zooitje..

 

ik zou een aanbieding van 3 maanden 40 euro betalen en daarna weer 63,dus heb ik geaccepteerd mooie aanbieding om bij kpn te blijven , wordt er gewoon weer 63 euro afgeschreven.....dit geintje heb ik ook al een keer met digitenne meegemaakt schreven ze nog 8 maanden geld van me rekening...toen zag ik het pa, ik had opgezegd maar voor auto incasso moest ik een ander nummer bellen om ook dat stop te zetten, wat een oplichters.

@JornvanHaag Heeft u een schriftelijke bevestiging ontvangen van die aanbieding ? Het kan dat e.e.a. in de eerstvolgende factuur pas wordt aangepast en gecorrigeerd. Uw topic vraag gaat over het doorlopen van uw contract terwijl het door Ziggo opgezegd zou worden ??


Goedemorgen @JornvanHaag en welkom hier op ons forum :)
Vooropgesteld, dit heeft natuurlijk in de verste verte niks te maken met 'oplichting', wat nuance kan vandaag de dag echt geen kwaad. 

Het kan inderdaad heel goed zo zijn zoals @HansaanZet al aangeeft en als je het fijn vindt, kan ik dit even voor je controleren. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?