Skip to main content

Hallo, ik probeer al ongeveer een maand mijn KPN Internet Contract op te zeggen.

Ik ben onlangs geƫmigreerd vanuit Nederland en heb zelfs een opzeggingsbericht ontvangen op 13/11/2023.

Desondanks is er geen vervolgactie van de kant van KPN geweest, er zijn kosten in rekening gebracht voor de maand november.

Op uw website staat duidelijk geschreven dat mensen die emigreren een emigratieformulier kunnen mailen, de wifi-apparatuur terug kunnen sturen en het contract wordt opgezegd.

Toen ik hun klantenservice belde, kreeg ik te horen dat ik een contract heb dat loopt tot februari volgend jaar en dat mijn contract niet kan worden opgezegd.

Kunt u mij alstublieft hiermee helpen? Moet ik de apparatuur terug laten sturen naar KPN en vervalt daarmee automatisch mijn contract?

Ter referentie voeg ik screenshots van KPN toe en deze url voor begrip https://forum.kpn.com/internet-9/opzeggen-bij-emigratie-560397?tid=560397&fid=9

Ā 

Beste @Kelden, welkom! Als wij een abonnement opzeggen, dan registreert het systeem de opzegging vanaf het moment dat het abonnement daadwerkelijk opgezegd is. Als jouw abonnement op 13 november opgezegd is, kan het best zijn dat je rond die tijd nog een factuur over de periode december hebt gekregen. Je zult dan rond deze tijd een creditnota krijgen, waarin je het teveel betaalde bedrag terugkrijgt. Mocht je nog vragen hebben, bel dan met 0800-0402 of vulĀ je forumprofiel aan met je adres en klantnummer, dan kijk ik met je mee.Ā 


@Marcia_Ā Ik heb mijn accountgegevens ingevuld en opnieuw uitschrijving aangevraagd.

Neem gerust een kijkje en laat het me weten.


Bedankt! Ik zie geen opzegging staan. Wel zie ik dat er gisteren een retourdoos gestuurd is. De spullen staan nog op je oude adres? Wacht even met terugsturen nog, want met alleen terugsturen wordt er niets opgezegd.

Ā 

Jij geeft aan dat je een opzeggingsbericht hebt ontvangen. Was dat daadwerkelijk een bevestiging dat je abonnement is opgezegd? Of was dat een mail waarin stond dat we jouw verzoek tot opzeggen hebben ontvangen? Ik stuur je hierover even een privĆ©bericht.Ā 

Ā 

Mijn advies is om opnieuw een formulier in te vullen op onze website. Dan kunnen we het verwerken. Als jij een van deze drie documenten erbij doet: eenĀ bewijs van uitschrijving bij de gemeente/je arbeidscontract in het buitenland/een verklaring van je studie instelling in het buitenland, dan kan het wel eerder opgezegd worden dan februari volgend jaar.Ā 


Bedankt. de spullen staan ā€‹ā€‹nog op mijn oude plek. Ik ben er niet van op de hoogte dat er een retourdoos naar mijn oude adres is verzonden. Ik woon er niet meer en het is lastig om mijn oude huisgenoten bij te houden.

Ā 

het was een bevestiging dat KPN mijn opzegverzoek heeft ontvangen. Ik heb gisteren een nieuw herroepingsformulier ingediend met het document van mijn gemeente. laat het me weten als je nieuws voor me hebt.