Skip to main content

Ik heb alles bij de kpn opgezegd en ben sedert januari geëmigreerd. Jullie blijven echter geld incasseren voor mijn oude mobiele telefoon. Ik kan op geen enkele wijze een mail sturen en bellen is een ramp. Ik snap niet waarom het contract voor tv en thuis internet wel netjes gestopt is, maar de mobiel dus niet. De laatste automatische incasso van jullie, deze maand april, heb ik dan ook terug laten storten. Ik blijf niet betalen. Hoop dat het nu op deze wijze dan hopelijk bij jullie terecht komt.

Gr. Lisette

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hi @Lisa Lisette! Welkom op het forum. Opgezegd is opgezegd. Ik ga voor je kijken waarom de facturen toch doorlopen. 

Wil je laten weten of je een bevestiging van de opzegging hebt gehad? En welke datum daarop stond?

Wil je verder ook je profiel invullen? Dan heb ik toegang tot je gegevens. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan ga ik voor je op zoek.

 


Hallo, ik heb wen mail waarin staat dat de alles in 1 per 1 februari is stop gezet. De mail is van 2 februari 2023.

Gr. Lisette 


@Lisa Lisette zoals ik het zie had je in januari een vast en mobiel abonnement. Het vaste abonnement is opgezegd. 

Het mobiele abonnement is daarbij niet opgezegd. Ik zie in de bevestiging ook alleen het klantnummer staan van je vaste abonnement. 

Ik wil je in de eerste instantie aanraden de gebruikelijke manier van opzeggen te volgen. Bel vanuit het buitenland +31 6 1200 1200. Vraag naar de afdeling opzeggingen en leg uit wat er gebeurd is. De medewerker kan de opzegging voor je doen. 

Als het telefonisch niet lukt, zeg dan op via onze website. Ook daar heb je een veld met ruimte voor persoonlijke opmerkingen. 


Ik heb dat al eens getracht, maar de lijn werd verbroken. Ik ga dat dan nog eens proberen. Erg vervelend dat het niet per mail kan. Ik betaal vanuit hier een hoop geld om naar Nedetland te bellen.


@Lisa Lisette helemaal zonder telefonisch contact is niet mogelijk. Maar als je opzegt via de website nemen wij contact met jou op. 


Ik heb gebeld. Het is nu stopgezet, maar ik krijg de te veel betaalde maanden niet terug! KPN maakt een fout en ik mag het betalen. Ik vind dit echt schandalig. Ben ik meer dan 30 jaar klant voor geweest. !!!