Skip to main content

werd gebeld kpn 3-10-2024  over de opzegging dat er een contract verlenging is tot 7- 4-2026 …

ik weet van niks  .naar kpn Ede geweest,  zeg hij daar staat erin maar is niet afgetekend of uit gelogd dat zei kpn Ede….. en de telefoniste had het daar ook over ...ra.ra.. wat is er aan de hand.  heb ook mee

gekeken bij kpn ede,  maar we kwamen er niet uit waarom kan ik niet opzeggen..!!!

Bijvoorbaat Hartelijke dank….

Hallo @harsje , waarschijnlijk heb je begin april 2024 iets met je abo gedaan waardoor het met 2 jaar verlengd is, daar moet je dan ook ‘stukken’ in de vorm van e-mails of anderszins van hebben.

Anders onder werktijd a.s. maandag even bellen met 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen.

 

 


Hallo @harsje ,

Waarschijnlijk ben jij begin april (2024) ingegaan op een aanbieding om jouw contract te verlengen met een tijdelijke korting. KPN stuurt al het hele jaar dit soort aanbiedingen per e-mail naar bepaalde groepen klanten. Als je dan een paar keer ergens op klikt, heb jij verlengd met korting, maar zit je wel weer één of twee jaar langer contractueel verbonden aan KPN. Daar moet je dan wel een bevestiging van hebben ontvangen. 


Waarschijnlijk  hebben jullie wat verkeerd gedaan,

ik heb geen kopie dat doe ik altijd als er wat binnen

komt...nee ik weet er helemaal niks van.


@harsje

Toch maar weer even bellen met 0800-0402. En vraag daar wat er op 7-4-2024 is gewijzigd aan jouw abonnement waardoor de contractdatum nu op 7-4-2026 staat. 

Ik vrees dat er verder niet veel aan te doen is. 

 


Nou.!!! het klopt voor geen kanten..KPN Ede   zei dat de pagina niet af was,  en de telefoniste die ik aan

de lijn had  zei ook dat er wat ontbreekt  …..niet leuk zoiets !!!!!


En ik heb er niet voor getekend........snap niet dat zoiets

kan.....


Tekenen hoeft helemaal niet meer tegenwoordig. Zeker bij een verlenging niet.


Beste @harsje, welkom! Ook nog even de bevestiging vanuit KPN, dat het klopt wat Noordzee zegt. 

Hallo @harsje ,

Waarschijnlijk ben jij begin april (2024) ingegaan op een aanbieding om jouw contract te verlengen met een tijdelijke korting. KPN stuurt al het hele jaar dit soort aanbiedingen per e-mail naar bepaalde groepen klanten. Als je dan een paar keer ergens op klikt, heb jij verlengd met korting, maar zit je wel weer één of twee jaar langer contractueel verbonden aan KPN. Daar moet je dan wel een bevestiging van hebben ontvangen. 

Heb je inmiddels telefonisch contact gehad met ons? Mijn collega's kunnen met je meekijken!


Het zelfde bericht van 3 dagen geleden schiet ik niks mee op en geen bevestiging.....!!!!

.


Het zelfde bericht van 3 dagen geleden schiet ik niks mee op en geen bevestiging.....!!!!

.

Dan nog maar een keer dit advies : 

@harsje

Toch maar weer even bellen met 0800-0402. En vraag daar wat er op 7-4-2024 is gewijzigd aan jouw abonnement waardoor de contractdatum nu op 7-4-2026 staat. 

Ik vrees dat er verder niet veel aan te doen is. 

 

Hier kan er verder niets aan gedaan worden. Je zult daarvoor bij de telefonische klantenservice moeten zijn. 


Ik heb waarschijnlijk !!!!! Helemaal nergens opgedrukt zoals jullie vermoeden... en ook geen kortingen gehad.... die telefoniste van kpn en kpn ede zeiden tegen mijn hier klopt iets niet....dus waar blijft mijn opzegging!!!!! bijvoorbaat dank....

 


@harsje je hoeft ook nergens op te drukken.

Als dit telefonisch met jouw besproken is destijds heb je een contract via mail gehad en als je hier niet mee akkoord ging moest je reageren.

Zo niet dan ga je akkoord, maar heb je nou al gebeld?

Want hier op het forum kunnen ze je niet helpen


JA……..


Dus waar blijft mijn opzegging !!!  jullie met emails van waarschijnelijk dit of waarschijnelijk dat,, ik heb helemaal niks gedaan !!!!

 


Beste @harsje, abonnementen worden niet zomaar verlengd. Op het moment dat er een abonnement verlengd is, dan is dit óf online gebeurd óf in een gesprek met een van mijn collega's. Je hebt hier dan destijds ook een bevestiging van ontvangen. Als je denkt dat dit niet klopt, neem dan inderdaad even telefonisch contact met ons op. Mijn collega's kijken er verder naar. Via de community kunnen we dit niet voor je in orde maken. 


Ik zou graag een kopie van de contractverlenging met handtekening ontvangen........


@harsje Nogmaals je zal moeten bellen met de klantenservice.

Dat is je nu al zo vaak gezegd en je blijft maar hier vragen naar iets wat ze niet kunnen doen.

Daarbij zal er geen handtekening onder het contract staan omdat je dit digitaal/telefonisch goed gekeurd heb.


Als een klant online opzegt,danheeft die opzegging werking vanaf het moment dat deze de provider bereikt,,legt hoogleraar Pavillon uit.. Een online opzegging  komt direct aan. De opzegging is dan al rechtsgeldig en mag niet afhangen van een eventueel telefonisch  bevestigingsgesprek......en niet aankomen met een contractverlenging.!!!!!

 


Reageer