Skip to main content

Bijzonder slechte service van KPN!!
3 weken geleden contact gezocht met KPN om het contract aan te laten passen aangezien mijn moeder nu alleen is. Na lange tijd aan de telefoon lukte dit totdat ik vroeg of het contract ook op naam van mijn moeder kon worden gezet aangezien mijn vader is overleden. De beste man aan de telefoon vond het vreemd dat we daar nu pas aan dachten en dat niet binnen een week na overlijden kenbaar hebben gemaakt, dit koste hem extra werk en was ronduit belachelijk. Ik zou teruggebeld worden door de nabestaandendesk. Na 2 wk nog niets te hebben gehoord maar weer zelf gebeld. 

Weer een tijd aan de telefoon voordat ik geholpen werd. Het contract van mijn vader zou stop worden gezet per 1-9-23 en het nieuwe contract van mijn moeder, nu kon dat ineens wel, zou ingaan op 30-8-23. Zo zou er een goed verloop in zitten. Eind goed al goed. 
Helaas werd ik meteen teruggebeld door de beste man van KPN dat hij per ongeluk het contract van mijn vader per direct heeft stopgezet maar dat hij dat meteen ging herstellen. 

Zaterdag bleek mijn moeder geen telefoon, internet en televisie meer te hebben, het was dus niet gelukt. 
In het weekend is KPN niet bereikbaar voor dit soort dingen dus vandaag meteen gebeld. 
3 verschillende medewerkers aan de lijn gehad. Allemaal met een ander verhaal. 

Conclusie: in totaal 4.23 uur aan de telefoon gehangen, vanuit het puntje van Noord-Holland naar mijn moeder gereden, onderin Utrecht, omdat ik geen contact met haar kon krijgen. en je krijgt van KPN te horen dat het allemaal heel vervelend is en het is heel raar dat het zo gelopen is maar succes met alles, het kan niet eerder worden aangesloten dan 30-8. 

Daar moet je het mee doen en dan mag je een klacht indienen en dan wordt je binnen 5! werkdagen teruggebeld voor een oplossing, als die er al is natuurlijk, wat een geweldig bedrijf. 
Als er nu dus iets gebeurd is het te hopen dat mijn moeder naar de buren kan o.i.d. aangezien ze niemand kan bereiken via telefoon/internet. 
en nee mijn moeder heeft geen mobiel, ze kan daar niet mee overweg. 

Hoi @Vanwijk61, welkom op ons forum!

Hier zijn zeker wat steken laten vallen zo te lezen, ik zal je feedback uiteraard ook meenemen. Hier via het forum kan ik je er inhoudelijk niet heel goed mee helpen omdat het simpelweg altijd wel even duurt voor je reactie hebt.
Is er in de tussentijd nog iets veranderd aan de situatie?

De snelste manier om hierover contact te hebben is echt telefonisch via 0800-0402.
De klachtenafdeling gaat meer over de afwikkeling hiervan en kan dit soort dingen ook niet echt bespoedigen


[..]

De snelste manier om hierover contact te hebben is echt telefonisch via 0800-0402.
[..]

 

3 verschillende medewerkers aan de lijn gehad. Allemaal met een ander verhaal. 

@Thomas Hier mag je ook wel een feedbackpunt van maken: Als een klant drie x belt en drie x een ander verhaal te horen krijgt, hoe kan je dan adviseren om te … bellen?