Skip to main content

Afgelopen maandag avond wilde ik mijn abonnement opzeggen (ivm een super aanbieding van  ziggo). 
Medewerker Rianne haalde mij over om te blijven. Ze moest het oude contract dan stoppen en een nieuwe afsluiten, en alles bleef dan hetzelfde, maar wel een stuk minder betalen. 
Vlak daarna kreeg ik bevestigings e-mails. 
Ik zag dat niet alles hetzelfde was gebleven, maar het was al 20:00 uur geweest en kpn gesloten. Gelijk de volgende ochtend gebeld en er zou een bericht naar deze medewerker gestuurd worden om mij terug te bellen. Dit nog 3x  gedaan en deze medewerkers zeiden zelfs dat ze mij sowieso terug gingen bellen. 
De laatste ging er een een klacht van maken. En inderdaad binnen 3 werkdagen teruggebeld. Vreemd genoeg het kortste kpn gesprek.

“ het is jammer voor u maar de medewerker zal hier wat van horen, maar wij kunnen niet terug naar uw oude abonnement “ ( deze mevrouw was ook niet bepaald klantvriendelijk)

Het is toch absurd dat

 1) 3 verschillende kpn medewerkers zeggen terug te bellen en het niet doen. 

2) een fout van een kpn medewerker niet te herstellen is en dat ik daar de dupe van ben.

Geen idee waarom ik dit en nog een kleine doos heb gehad. 
Had alles nog werkend . 
Kreeg alleen een korting omdat ik op wilde zeggen en toen begon de ellende


Beste @Hebiki, wat ontzettend jammer om te lezen dat wij er zo'n zooitje van maken! Dat is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten. Ik zal hieronder een aantal punten toelichten: 

  • Ik zie dat je over bovenstaande een klacht in hebt gediend. En hoewel je niet terug kunt naar het oude abonnement, zie ik dat mijn collega feedback heeft gegeven richting de collega die de wijziging met jou heeft besproken én richting de collega die een klacht voor je heeft ingediend. Die had immers gezegd dat je wel weer terug kon. Hopelijk gebeurt dit dus niet weer!
  • Wat hierboven aangegeven wordt, klopt: je kunt wel dezelfde diensten weer terugnemen. Via MijnKPN kan je precies zien wat je uit- en aan kunt zetten. 
  • Het is ook vreemd dat jij twee 5202 ontvangers hebt gekregen. Deze horen immers niet bij het TV+ abonnement. Ik ga dan ook aansturen op het opsturen van twee TV+ Boxen. Dat zal enkele werkdagen duren voordat je deze ontvangt. 

Hi Marcia,

Bedankt voor de uitleg. 
dus als ik alles weer aanzet in mijn kpn kom ik niet duurder uit dan mijn vorige abonnement. 
en heb ik gewoon wat mij beloofd is. 
 

heb ook een andere doos ontvangen ( heb ik nu open gemaakt) daar zitten 2 andere boxen in. 
 

met het bedrag dat nu met mij is afgesproken 6 maanden korting en daarna andere prijs. Lijkt dat niet te kloppen met wat er in mijn kpn staat

 

zie staan 77,48 en dat zou moeten zijn 63,48 eerste 6 maanden daarna 84,98

 

 er gaat al te veel fout dus als dit nog even kan worden nagekeken  

 

heb nu ook 2 brieven gehad

 1 oude apparatuur terug

 1 anulering bestelling terugsturen

 

 

 Alvast bedankt

 


Als je precies dezelfde extra opties wilt (met 200 Mbit/s, BelOnbeperkt Altijd etc.) zal je zo'n 5 euro duurder uit zijn. Ik zie dat je geen mobiel bij ons afneemt, wat betekent dat je geen korting op het pluspakket of andere entertainment pakketten krijgt. Ik deel nog even welke voordelen je kunt krijgen bij KPN.

 

heb ook een andere doos ontvangen ( heb ik nu open gemaakt) daar zitten 2 andere boxen in. 

 

Die DIW7022 die mag (moet) je gebruiken!

heb nu ook 2 brieven gehad

 1 oude apparatuur terug

 1 anulering bestelling terugsturen

 

 

Die 2 Arris 5202 tv-ontvangers mogen dan weer teruggestuurd worden. 


Mis alleen nog antwoord op de vraag over verschil in app en de e-mail mbt  maandelijkse kosten 

Zie vorige print screens

 (kpn mobiel via zakelijk) 


Krijg nu ook een sms dat er weer een pakket onderweg is 🤷


Mis alleen nog antwoord op de vraag over verschil in app en de e-mail mbt  maandelijkse kosten 

Zie vorige print screens

 (kpn mobiel via zakelijk) 

In de app worden niet alle kortingen weergegeven. Op de factuur (en in de bevestigingsmail) staan alle kortingen juist.

 

Krijg nu ook een sms dat er weer een pakket onderweg is 🤷

Aii… Ik had gisteren naar aanleiding van jouw foto met de 5202 ontvangers een verzoek ingediend om nieuwe TV+ Boxen naar je te sturen. Dit was vóórdat je aangaf dat je die ook al in huis had. Het pakket mag je gewoon weigeren aan de deur: dan wordt het weer naar ons teruggestuurd. Excuses voor het ongemak!


Oke bedankt. Zal het weigeren

 ( had al aangegeven in heel veel chats terug dat ik een 2e pakket ook had ontvangen)

 

 


Tsja het is ongelooflijk. 
Ik dacht ik vertrouw het niet het verhaal dat in de app iets anders staat dan in de e-mail van kpn na mijn aanpassing van mijn contract uit 2016 waarin staat dat ik een ander maand bedrag moet betalen. 
dus ging even verifiëren bij kpn 0800 0402. 
en inderdaad ik moet nu ineens het bedrag in de app betalen volgens deze medewerker. 
kan er eens iemand met mij contact opnemen om dit eens goed te regelen. 
deze medewerker heeft dat abb van het verkeerde bedrag nu gecancelled is om naar het eerste contact te gaan maar kan dit niet gelijk doen. ?????? 


Nog even update. 
gisteren weer niet terug gebeld door kpn


Ik zou je allereerst willen adviseren om het bij één kanaal te houden. Dus óf contact via het forum óf via de telefoon. Zo gaan er geen zaken door elkaar lopen. Mijn collega heeft aangegeven dat hij het abonnement zou annuleren? De enige optie is om het gehele abonnement op te zeggen. Terugdraaien naar het oude is namelijk niet meer mogelijk. Daarnaast zie ik dat het screenshot dat je hierboven gedeeld hebt op 15 mei een samenvatting is van een bestelling van 1 mei. Deze is geannuleerd op 5 mei naar aanleiding van een telefoongesprek dat je met ons hebt gehad. Daarna is er een nieuwe bestelling geplaatst en in die bestelling staat inderdaad een hoger bedrag, namelijk de 77,48 euro waar je het hierboven over hebt.


Goedemiddag,

Dat annuleren is alleen op advies van collega’s die het anders aanpakken om in ieder geval terug te gaan maar wat op 1 mei gestart is ( niet afgesproken maar daar hebben we het al over gehad) want 77,48 heb ik helemaal niet afgesproken. 
Want iedereen die ik aan de bel krijg wil er wat aan doen maar kunnen dit niet zelf doen. 
Inmiddels eindelijk iemand gesproken, omdat ik hier niets meer hoorde, en die heeft zijn e-mail aan mij gegeven waar ik direct contact mee heb.  Hij gaf ook aan sorry dat er niet wordt terug gebeld,wat al meerdere keren beloofd is. Deze week weer.

Heel bijzonder deze policy van KPN. Daar ben je dan jaren lang klant bij (2016 daarvoor altijd xs4all , is ook kpn. 

Misschien wordt het eens tijd om “ dit gesprek kan worden opgenomen” als je belt om die eens terug te luisteren


Even terug naar de insteek van dit topic, zie titel. 

"Ik betaalde altijd 103,51"

En nu is het 77,48

Dat is heel veel goedkoper. 

Het is 77,48 geworden omdat je met dat 64 bedrag eerder niet "alles hetzelfde" had. En nu wel.

En nog 26,03 minder ook.

Alles in de titel (vraag) is bereikt.

 


Het kan nog goedkoper als je er “nog” meer afhaald. 

Insteek was:

Oude contract 1 op 1 over voor een betere prijs 

Toen dit achteraf fout was gegaan bij KPN begon de ellende met de communicatie bij KPN. 
Over o.a. alleen al over het beloofde terug bellen

Dus ga ik minder betalen Ja

Zelfde voorwaarden oude contract Nee

 


Oude contract 1 op 1 over voor een betere prijs 

Dat is gelukt. Nogal een verschil.

Zelfde voorwaarden oude contract Nee

Euh, nieuwe contracten hebben nooit dezelfde voorwaarden als oude. Bij geen enkel bedrijf. 
Overigens scheelt het nauwelijks hoor!

Hoofdzakelijk is de keuze gratis ESPN vervallen in combinatie met een mobiel abonnement.


Tsja als ik bij KPN zou werken zou ik dat aan de klant vertellen en niet zeggen “ Alles” gaat 1 op 1 over. 
maar ja ik zou ook altijd iemand terugbellen


Als er door een KPN medewerker gezegd "alles blijft hetzelfde", dan worden daarmee de geleverde diensten bedoelt. Niet het contract en daarmee de voorwaarden/kortingen/gratis onderdelen. De prijsopbouw is heel anders.


Hoop dat het “ dit gesprek kan worden opgenomen” nog bij jullie te beluisteren is. 
1 mei rond 19:45 uur


Hoop dat het “ dit gesprek kan worden opgenomen” nog bij jullie te beluisteren is. 
1 mei rond 19:45 uur

Nee. Die worden (soms!!!) opgenomen voor trainigsdoeleinden. En zijn niet terug te beluisteren door medewerkers van de helpdesk. 


Het klopt wat Nick83 zegt: deze gesprekken worden soms opgenomen voor trainingsdoeleinden. Het is niet mogelijk om deze terug te luisteren door ons helaas. Ik kan er niets anders van maken dan het pakket zoals je het nu hebt. Je kunt via MijnKPN wel opties verwijderen of toevoegen, maar terug naar het ‘oude’ pakket is helaas niet mogelijk.