Skip to main content

Ik vraag me even af waarom het niet mogelijk is als je “contract vrij” bent een nieuwe af te sluiten met de huidige kortingen?

Ja ik ben inderdaad al klant , maar blijkbaar willen we niet meer dat mensen langer vaste klant blijven of snap ik het nu even niet…..

 

 

Hallo @Gunny als je contractvrij bent houdt dat in dat je contract maandelijks opzegbaar is, maar je hebt nog steeds een contract, dus is het logisch dat je niet een nieuw contract af kunt sluiten, want je bent immers al klant.

Je zou KPN via 0800 0402 wel kunnen bellen en vragen wat ze je kunnen bieden als je bij KPN blijft.

Niet geschoten is altijd mis, maar als je op een aanbieding ingaat betekent het wel dat je weer een contract voor minimaal 1 jaar aangaat en dat moet je maar willen.


@JanD bedankt voor je reactie.

 

ik snap dat maar ik had al aangegeven dat ik nu best voor een jaar een nieuw contract wil hebben met de huidige korting. Maar blijkbaar is dat niet mogelijk…. en dat snap ik dus niet


@JanD bedankt voor je reactie.

 

ik snap dat maar ik had al aangegeven dat ik nu best voor een jaar een nieuw contract wil hebben met de huidige korting. Maar blijkbaar is dat niet mogelijk…. en dat snap ik dus niet

Hallo @ik snap dat wel, bij aanvang van je abo heb je reeds geprofiteerd van een korting in de vorm van korting of een cadeau, dat gaat KPN natuurlijk niet automatisch verlengen, dan kunnen ze beter meteen de abo-prijzen constant lager zetten.

In NL betalen we gemiddeld €15 per maand meer dan veel andere landen binnen de EU door het korting-/cadeaustelsel dat de providers in NL toepassen, dus in feite een sigaar uit eigen doos en betaal ook ik mee aan jou korting/cadeau en daar voel ik natuurlijk niet veel voor, maar wens je wel het beste toe.

 


@JanD  nou daar heb ik dus niks aan !! bedankt!! fijn dat je even met me meedenkt ipv alles maar weg zet als 'kijk mij eens'….    

reageer dan niet AUB!


Als dat zou kunnen voor mensen die al klant zijn zullen de prijzen alleen maar flink omhoog moeten. Dus het feit dat dat niet gebeurt is al voordeel voor de vaste klanten.

Ik ben niet van plan veel meer te gaan betalen hiervoor. En ik niet alleen. Dan zou iedereen gedwongen worden om elk jaar weer VOOR EEN HEEL JAAR te verlengen. Dat is ook ongewenst. Al is 't alleen maar voor de kosten die deze verlengingen administratief met zich mee brengen.

Als je een voorbeeld kan noemen van een provider die die korting (voor nieuwe klanten) wél geeft aan mensen die al klant zijn (met uiteraard een link waarin dat duidelijk is), dan houden we ons zeker aanbevolen! Daar wordt al jaren om gevraagd.


@JanD bedankt voor je reactie.

 

ik snap dat maar ik had al aangegeven dat ik nu best voor een jaar een nieuw contract wil hebben met de huidige korting. Maar blijkbaar is dat niet mogelijk…. en dat snap ik dus niet

De bedoeling van korting is klanten bij andere providers vandaan te lokken. U bent al klant. Dus het heeft helemaal geen nut om u korting te geven.

U zou natuurlijk over kunnen stappen naar een andere provider. Dat risico is er. Maar de meeste mensen doen dat zomaar niet. U bent ook een klant die waarschijnlijk toch wel klant blijft bij KPN. Anders had u dit topic niet gestart.