Skip to main content
Beantwoord

Contractduur gewijzigd naar april 2028

  • 4 September 2024
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Even geleden heb ik iets gewijzig en dsat is verder allemaal prima gegaan, maar nu staat er onder mijn KPN, dat mijn contractduur maar liefst tot april 2028 doorloopt. Dat lijkt mij niet te kloppen. dat moet toch 2026 zijn?? 

Morgen even  bellen met 0800 0402 @Wim64 

 


Heb gebeld, maar ze kunnen er niet veel aan doen nu…. Die datum blijft op 2028 staan. Maar dat het niet klopt wat ik denk/zeg is de klantenservice met mij eens.  Is ook verder niet zo erg, mocht ik in 2026, dus over 2 jaar, naar een andere provider willen overstappen, heb ik nog een contract in de mail staan waarin wel twee jaar als contractuur vermeld wordt. Het is gewoon een beetje slordig. Er staat bijvoorbeeld ook in dat contract op de mail duidelijk een paar keer, dat ik 100 mb. download heb en 10mb upload! Gelukkig is dit ruim boven de 100, zowel down- als upload, maar het staat er wel.  Het werkt verder allemaal als een tierelier en heb nog een poosje korting ook. Dus ik maak mij  verder maar niet sappel!


Morgen even  bellen met 0800 0402 @Wim64 

No, 5 dagen stond er wel de juiste datum in. Dat zei de klantenservice al, dat waarschijnlijk de datum vanzelf wel goed zou komen, maar ja, niets gaat vanzelf is mijn ervaring, maar in dit geval blijkbaar dus wel…. 😁


Reageer