Skip to main content

In 2007 gescheiden. Contract overgenomen. Factuur blijft op mijn ex staan. Contractovername formulier ingediend. Is niet mogelijk omdat ik geen contact heb met de ex. 

Alles staat op mijn naam.behalve het factuur van.maandelijkse betaling. 

Ben t zo zat. Denk aan andere provider na veel bellen etc etc. Maar ook dat kan niet omdat t contract staat op mijn ex. 

Volgende stap...niet meer betalen? 

Juridische hulp? 

Mails verzonden met bankafschriften foto van.mijn betaalpas t zou maanden kunnen duren vertelde ze. 

Ben zo boos... ben zelfs bereidt rijdende rechter in te schakelen. T gaat simpel weg om een naams verandering. Een abonnement die ik al 13 jaar betaal. 

Dit moet spoedig geregeld worden. Ben het zat. En als ik deze week niks hoor zal u zeker nog van.mij horen maar dan via hogerop. 


*Admin: reactie onder oud topic, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Bonelli, welkom op ons forum! 
Jeetje wat een gedoe zo zeg! Helaas is dit een lastige. Er zijn een hoop hoepels waar we doorheen moeten springen voordat we een contract over kunnen zetten. Ik vrees dat ik hierin niet meer kan betekenen dan mijn telefonische collega's. 

Ik hoop dat je snel iets van mijn collega's hoort hierover!
 


Nog niks gehoord ga de betalingen van t abonnement stoppen. Zoekt zelf maar naar mn ex staat toch op zijn naam! Dan mag hij betalen. Achterlijk gedoe hier.