Skip to main content

Hallo, 

Ik ben via Telfort bij KPN terecht gekomen met mijn thuis en mobiele abonnement. Ik heb o.a. voor mijn inmiddels meerderjarige en uithuiswonende dochter een mobiel abonnement afgesloten. Aan dat abonnement is inmiddels haar rekeningnummer gekoppeld en ik zie haar abonnement niet terug in de overzichten in de app en op de site. Als ik kijk op de site bij facturen zie ik alleen de facturen voor mijn mobiel, de mobiel van mijn thuiswonende minderjarige zoon en mijn kpn thuis abonnement. Tot mijn verbazing blijkt dat het abonnement ondanks wijziging nog steeds op mijn naam staat. Dat is gebleken doordat mijn dochter een betalingsachterstand heeft en er per post is aangemaand op mijn adres. Er gaat dus iets helemaal mis. Ik krijg een factuur voor een abonnement dat al jaren geleden overgedragen is, waar ik geen afschriften van krijg en waarvan ik de facturen niet in kan zien.

 

Hoe is dit mogelijk en hoe lost KPN dit op?

 

Groet, Arjan

Hoi @Daventria67, dat klinkt raar inderdaad. Het klinkt alsof er nog iets van jouw gegevens bij haar abonnement staat, ondanks dat dat niet meer zou moeten na een contractovername. Voor zulke dingen kan je het beste bellen met onze klantenservice (0800-0402), dan kan er meteen met je meegekeken worden en kan je eventueel worden doorverbonden naar de afdeling die over de betalingen gaat.