Skip to main content

Op 20 augustus zowel het contract van mijzelf als van mijn vrouw bij KPN verlengd, zelfde prijs meer data. Dus tevreden klant!

 

Echter bleek bij de eerste factuur dat het contract van mijn vrouw duurder was geworden. Daarom Op 13 september gebeld met KPN klantenservice, dit kwam doordat het de eerste factuur was van dit abonnement en er werd mij verzekerd dat het teveel betaalde terug zou komen op de volgende factuur.

 

De volgende factuur was wederom te hoog, gebeld met KPN klantenservice die na wat uitzoekwerk mij vertelde dat er in het systeem van KPN letterlijk stond dat de telefonische afspraak gemaakt is om de maandprijs gelijk te houden en de data te verhogen. Maar dat dit niet goed verwerkt is in de verlenging. Dit hebben wij helaas ook niet opgemerkt.

 

Ik kreeg het voorstel van KPN om de extra kosten voor de contractsperiode 24 maanden te crediteren echter zou ik graag zien dat het contract aangepast gaat worden zodat deze is zoals telefonisch afgesproken, zoals de aantekeningen hiervan in de systemen van KPN en zoals de bandopnames zullen doen laten blijken.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @michiel193, dat is natuurlijk niet hoe je je de verlenging van jullie abonnementen had voorgesteld, en is ook de bedoeling niet. Rot dat het zo gelopen is! Ik zou je heel graag vertellen dat ik het voor je kan rechtzetten en oplossen, maar via het forum hebben we helaas niet de mogelijkheden om een contract aan te passen. Daarom raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, bijvoorbeeld telefonisch via 0800-0402. Mijn collega's daar helpen je verder om het op te lossen, ik hoop dat het snel rechtgezet is. Laat het gerust weten als je vragen hebt, ik hoor ook graag hoe het afgelopen is.


Hallo @Alexandra , bedankt voor je bericht. Voor het schrijven van mijn berichtje had ik gebeld met de klantenservice. Deze hadden naar eigen zeggen helaas geen mogelijkheden om het contract aan te passen.

Vandaar dat ik middels dit bericht iemand van KPN hoop te bereiken die wel de wijziging kan doorvoeren.

De opnames van het gesprek en aantekeningen in het systeem van KPN geven aan dat het huidige contract niet conform afspraak is.

Hoe kom ik in contact met iemand van KPN die dit wel kan verwerken?

 


@michiel193 Wat je nog proberen kan, is het indienen van een klacht. Ik kan geen toezeggingen doen over wat de mogelijkheden zijn, maar je kan een poging wagen. 


@Alexandra Inmiddels door KPN gebeld nav mijn schriftelijk ingediende klacht. Positief resultaat en contract aangepast naar hoe deze moet zijn en teveel betaalde gecrediteerd.

 


@Alexandra Inmiddels door KPN gebeld nav mijn schriftelijk ingediende klacht. Positief resultaat en contract aangepast naar hoe deze moet zijn en teveel betaalde gecrediteerd.

 

Ah, fijn om te horen dat het via die weg opgelost is, en dankjewel voor de terugkoppeling!