Skip to main content

Beste lezer, 

Op 22 februari 2022 heb ik contact gezocht met de klantenservice klein zakelijk van KPN. Dit naar aanleiding van mijn aflopende contract en de verschillende aanbiedingen die KPN in de aanbieding had in combinatie met Viaplay. 

Tijdens dit contact sprak ik met ***  en hierin gaf ze mij een hele mooie aanbieding waar ik wel oren naar had. Dit aanbod kon ze echter nog niet direct rond maken omdat KPN op dat moment de Viaplay nog niet kon activeren. Om deze reden heeft ze voor mij de offerte per mail verstuurd en daarbij een terugbelafspraak met me gemaakt voor 14 maart 2022 in de middag om alles rond te maken. In de bijlage de mail die ik van haar ontvangen heb met het aanbod erbij. 

Nadat ik aan het einde van de dag op 14 maart nog niet gebeld was heb ik de volgende dag maar besloten zelf te bellen. Dit viel me uiteraard al erg tegen, als ik iets aan iemand beloof dan maak ik het ook waar. Vervolgens heb ik het verhaal uitgelegd en een collega vertelde me dat de offerte die ik had gekregen, niet meer aangeboden kon worden. Intern werd een verzoek gedaan aan *** om mij te contacteren en ik heb zelf meerdere malen een mail verstuurd als reactie op de offerte van ***. Op beide heb ik nooit reactie mogen ontvangen. 

Inmiddels zijn we dik 5 maanden verder en betaal ik nog steeds mijn huidige bedrag. Ten opzichte van de offerte die *** mij gegeven heeft zit een gat van meer dan 40 euro. Dit doorrekenen heb ik inmiddels 200 euro teveel betaald aan KPN. 

In deze 5 maanden heb ik meerdere telefoongesprekken gehad met de KPN klantenservice die mij keer op keer zwaar teleurgesteld heeft. Telkens krijg ik te horen dat er gekeken wordt en er een verzoek gedaan wordt om mijn account aan te passen en dat er ik teruggebeld zal worden. Keer op keer gebeurd dit niet. Inmiddels heb ik meerdere uren contact met jullie gehad en is het nog steeds niet geregeld. 

Dan maak ik ook nog gebruik van ESPN Eredivisie om de wedstrijden te kunnen kijken. Nadat het seizoen afgelopen was (mei 2022) wilde ik dit pakket uitzetten omdat ik toch niet kijk. Dit was helaas niet mogelijk omdat er een 'lopende bestelling' was volgens mijn account. Dit resulteert dus in het onnodig betalen van een bundel die ik niet gebruik. Inmiddels zitten we daarmee ook op 3 maanden wat ook bijna 40 euro bij elkaar is. 

Graag zie ik een gepaste oplossing waar ik tevreden mee ben. Het liefst zo snel mogelijk. Daarin meegenomen de kosten die al teveel betaald zijn (de extra kosten sinds februari, de extra kosten voor de ESPN en natuurlijk de vele belletjes die ik heb moeten plegen)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Jayfrea . Welkom op het forum.

Erg spijtig dat het zo langs elkaar heen loopt. Hiervoor kun je toch het beste bellen. Op het forum hebben wij niet de mogelijkheid om dit soort aanbiedingen te doen. 


Beste Erwin, 

 

Dat advies heb ik zeker al gevolgd vanaf het eerste contact in februari. Telkens kon me de desbetreffende aanbieding niet meer gedaan worden waardoor ik steeds duurder uitkwam. Ook werd er uiteindelijk concreet niets gedaan. Gelukkig is er inmiddels, na vele mailtjes naar verschillende disciplines binnen KPN is het inmiddels opgepakt en rond gemaakt. 
 

groeten Jeffrey 


Ik had op de achtergrond even nagevraagd en zag idd dat mijn collega's jou geholpen hebben. Jammer dat het zo omslachtig moest maar ik ben blij dat het nu voor elkaar is.