Skip to main content

Beste heer, mevrouw,

 

Afgelopen vrijdag is na contact met een van uw kpn collega's ons abonnement voor tv en en internet gewijzigd. Hierbij hebben we HBO voor 6 mnd als extra er gratis erbij gekregen.

Netjes een mail gekregen van kpn dat de wijzigingen middels een separate email nog worden bevestigd. De bevestiging kwam gisteren van kpn, echter staat daarin vermeld dat de wijzigingen pas worden geëffectueerd, als glasvezel is aangesloten bij ons (ligt al in de tuin, maar dient nog te gebeuren vd voordeur naar binnen). De verwachting is dat dit voor 5 oktober gaat gebeuren volgens kpn. 

Echter is één vd doorgevoerde wijzigingen dus het HBO pakket, welke nu dus ook on hold staat (tenminste ik zie deze nog niet geactiveerd in mijn kpn). Graag zouden we echter nu al gebruik willen maken van HBO zoals u zal begrijpen, en niet pas op eventueel 5 oktober.

Graag uw oplossing/ reactie.

 

Arjan van der List

Breda

 

Hallo @arjanlist , hoogstwaarschijnlijk is de wijziging met hbo max gekoppeld aan een glasvezelupgrade. Wat misschien mogelijk is voor de klantenservice is om de hele wijziging eruit te halen. Nadat dit gedaan is kan hbo max toegevoegd worden zonder de glasvezel upgrade. Als ik u was zou ik het nu gewoon even afwachten. Ik geloof dat u gewoon een hbo max abonnement bij hbo max zelf kan aanschaffen. Als dan de tijd rijp is kunt u dit account koppelen aan kpn, zodat die actiekorting geld over dat account.