Skip to main content

Goedemiddag, Ik heb in juli de overstap vanaf Ziggo/Vodafone naar KPN gemaakt. Helaas zijn er in de overstap een aantal zaken niet helemaal lekker gegaan waardoor de overstap o.a. vertraagd was. Er was mij toen verteld dat de hogere kosten van Ziggo vergoed zouden worden. Hiervoor moest ik mailen naar correctie-overstap@kpn.com. Helaas heb ik tot op heden niets gehoord. Graag zou ik hier alsnog een reactie op ontvangen.

Hoi @spreeuwm, welkom hier. 

Ik begrijp heel goed waarom je aan de bel trekt. Want het ging niet helemaal zoals gepland en daardoor heb je kosten gemaakt waarvan gezegd werd dat wij ze zouden vergoeden. Is daar al duidelijkheid over inmiddels? 

Want je hebt wel een ontvangstbevestiging gehad van jouw gestuurde mail?


Met betrekking tot de kosten die jullie zouden vergoeden is mij tot grote teleurstelling medegedeeld dat jullie dit niet gaan doen, Echt waardeloos aangezien ik dit vooraf al zo vaak had aangegeven. Maar blijkbaar is verkopen belangrijker dan eerlijkheid.

M.b.t. de mail heb ik laatst een reactie gehad dat ik weer naar de klantenservice zou moeten. Ook dit wordt dus een kastje-muur verhaal.

 

Kunnen jullie helpen?


Dat is spijtig om te lezen. Normaal is het enkel zo dat als je gebruik maakt van de overstapservice en jouw oude provider wordt te laat opgezegd waardoor je extra kosten maakt, dan willen die nog wel eens vergoed worden. Maar heb je zelf opgezegd of zit je nog in contract bij de oude provider dan is het jouw eigen verantwoordelijkheid. Had je nog een lopend contract bij Ziggo? Dan kunnen wij niets vergoeden. Maakte je gebruik van de overstapservice en is dat niet goed gegaan, dan hoor ik graag van je. 


Ik heb wel gebruik gemaakt van de overstapservice. Echter, de overstap is 1,5 maand te laat uitgevoerd.


Die snap ik, maar we zeggen de oude provider pas op als de verbinding bij ons actief is. Dus door de vertraging klopt het dat Ziggo nog doorliep tot het abonnement bij ons in is gegaan. Dan wordt de definitieve opzeggen naar de oude provider gestuurd.Â